تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803868138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصاویر: رونمایی از محصولات سامسونگ در ایران


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: در مراسمی که روز سه‌شنبه 17 فروردین ماه 1395، در برج میلاد تهران و با حضور اصحاب رسانه و مدیران ارشد شرکت سامسونگ در ایران برگزار شد، این شرکت از گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge رونمایی کرد.

به گزارش تراز ،در مراسمی که روز سه‌شنبه 17 فروردین ماه 1395، در برج میلاد تهران و با حضور اصحاب رسانه و مدیران ارشد شرکت سامسونگ در ایران برگزار شد، این شرکت از گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge رونمایی کرد.
در ابتدای این مراسم فرناز فرضی مدیر روابط عمومی سامسونگ در ایران ضمن خوشامدگویی به حاضرین و آرزوی سالی پر از موفقیت از بام سوک هانگ مدیرعامل دفتر شرکت سامسونگ در ایران برای سخنرانی دعوت بعمل آورد.
بام سوک هانگ ضمن ابراز خوشحالی از حضور در میان اهالی رسانه، گفت: «آنچه من در سامسونگ، بعد از رونمایی محصولات مختلفی از جمله گوشی‌های سری S یاد گرفته‌ام، این است که چگونه گوش کنم، روی چه مواردی تمرکز کنم و چه زمانی تصمیمات مهم بگیرم. سامسونگ نیز به‌عنوان یک شرکت چنین چیزی را آموخته است؛ همان‌طوری که ما از تولیدکننده دستگاه‌های تلفن و فکس، تبدیل به پیشرو بازار گوشی‌های هوشمند شده‌ایم. تعهد ما همیشه این بوده که متوجه شویم شما چه می‌خواهید؛ زندگی‌تان را بهبود بخشیم و شما را به چیزهایی که برای‌تان مهم است، برسانیم.
وی با اشاره به اهمیت ایران برای سامسونگ، گفت:ایران یکی از مهم‌ترین بازارهای ماست و در حال حاضر رهبری آن را در اختیار داریم که برای رسیدن به این جایگاه راه زیادی پیموده‌ایم.»
در ادامه، علی جعفریه، مدیر ارشد بخش موبایل شرکت سامسونگ در ایران، با اشاره به رویکرد کلی این شرکت عنوان کرد:«ما به‌عنوان رهبر بازار، مسئولیت‌هایی داریم که تنها به ارائه محصول، خلاصه نمی‌شود. ما مسئولیت داریم که تجربیات جدیدی را برای کاربران به ارمغان بیاوریم.»

وی در ادامه با اشاره به طراحی بسته خدماتی جدیدی برای این گوشی‌ها ادامه داد:«ما برای کاربرانی که تا پایان بهار سال جاری، پرچم‌داران جدیدمان را خریداری کنند، یک بسته خدماتی ویژه تحت عنوان وی.آی.پی (VIP) طراحی کرده‌ایم. امکانی که به طور کامل خیال کاربران را از بابت استفاده بی‌دغدغه از گوشی‌‌ هوشمندشان راحت می‌کند. به این منظور چنانچه تا پایان سال 95 هر اتفاقی برای صفحه ‌نمایش گوشی‌ها رخ دهد، برای تعویض یا تعمیر صفحه نمایش هزینه‌ای دریافت نمی‌شود، فقط هزینه‌ای جزئی جهت انجام کار توسط اپراتور گرفته خواهد شد.»

جعفریه همچنین در پایان گفت:«کسانی که در شهرهای تهران، مشهد و اصفهان زندگی می‌کنند، می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل، با مرکز تماس موبایل سامسونگ به شماره 42132-021 تماس بگیرند تا نیرویی به درب منزل آنها اعزام شود، گوشی را تحویل بگیرد و پس از انجام تعمیرات، دوباره آن را درب منزل تحویل دهد.»
در بخش بعدی این مراسم، کارشناسان موبایل شرکت سامسونگ، به معرفی ویژگی‌ها و قابلیت‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge پرداختند.
پس از آن خبرنگاران در فضای تعبیه شده برای تجربه محصول (Experience Zone) از نزدیک با امکانات و ویژگی‌های این محصولات آشنا شدند. منتظر بررسی کامل این دو پرچمدار سامسونگ در فارنت باشید.


منبع: فارنت







زمانبندی انتشار: 18 فروردين 1395 - 14:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن