تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820109770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری همه پرسی در اوستیا برای الحاق به روسیه


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
برگزاری همه پرسی در اوستیا برای الحاق به روسیه
برگزاری همه پرسی در اوستیا برای الحاق به روسیه رئیس جمهور اوستیا در یک کنفرانس خبری خاطر نشان کرد برگزاری همه پرسی در ماههای آینده سرنوشت این منطقه را رقم خواهد زد.


به گزارش فرهنگ نیوز، بر اساس بیانیه رسمی «لئونید تیبیلوف» رئیس جمهور اوستیای جنوبی احتمال برگزاری یک همه پرسی سراسری برای الحاق این منطقه به روسیه وجود دارد.

بر اساس این گزارش برگزاری همه پرسی در اوستیای جنوبی این اجازه را به تیبیلوف می دهد تا درخواست الحاق به روسیه را صادر کند. وی در یک کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه گفت: همه پرسی در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

وی افزود: در مشورت با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به این نتیجه رسیدیم که الحاق اوستیای جنوبی به روسیه ممکن خواهد بود ولی این سوال نیاز به چارچوب های قانونی دارد.

رئیس جمهور اوستیا در این کنفرانس خبری خاطر نشان کرد برگزاری همه پرسی در ماههای آینده سرنوشت این منطقه را رقم خواهد زد.

منطقه اوستیای جنوبی در سال ۱۹۹۱ استقلال خود را از گرجستان اعلام کرد. پس از جنگ سال ۲۰۰۸ نیروهای اوستیایی و روس کنترل کامل منطقه را در دست گرفتند. تاکنون روسیه، ونزوئلا، نیکاراگوئه، نائورو، تووالو اوستیای جنوبی را به عنوان کشوری مستقل به رسمیت شناخته ‌اند.

منبع: مهر


95/1/17 - 08:37 - 2016-4-5 08:37:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن