تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815706950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانلود بازی A. I. Space Corps برای کامپیوتر


واضح آرشیو وب فارسی:میهن دانلود:
A. I. Space Corps دانلود بازی A. I. Space Corps برای کامپیوتر
نام : A. I. Space Corps سازنده : GameArt Studio GmbH پلتفرم : PC زبان : انگلیسی انتشار : ۲۰۱۶ سبک : اکشن , استراتژیک A. I. Space Corps یک بازی جدید و زیبا در سبک اکشن , استراتژیک میباشد که در سال ۲۰۱۶ توسط GameArt Studio GmbH ساخته شده و برای پلتفرم Pc عرضه شده است.سرانجام هوش مصنوعی به تقابل با انسان خواهند پرداخت ؛ اکنون ۳ سفینه مختلف در اختیار شماست که هر یک دارای قابلیت هایی منحصر به فرد می باشند و می توانید با آنان به مقابله با تهجام بیگانگان بپردازید. این بازی ترکیبی از تیراندازی و مبارزات فضایی است. در این بازی وظیفه شما این است که به بهترین شکل از پایگاه خود دفاع کنید. در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده کنید و بازی را با لینک مستقیم دریافت کنید.
PtPfQwX 150x150 دانلود بازی A. I. Space Corps برای کامپیوتر


aQ5Aajx 150x150 دانلود بازی A. I. Space Corps برای کامپیوتر


  ۱- بعد از دانلود فایل، با استفاده از نرم افزار Winrar آن را از حالت فشرده خارج سازید. ۲- پسورد تمامی فایل های موجود در سایت عبارت www.mihandownload.com میباشد. ( در صورت نیاز ) پسورد را به صورت دستی تایپ کنید و به کوچک بودن حروف در هنگام تایپ دقت کنید. و پسورد را با حروف کوچک تایپ کنید. ۳- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.   This linear campaign tells the story about mankinds struggle against the menacing invasion of the A.I. Explore the Chimary Galaxy, fighting A.I. approaches and free your people from the opression by the merciless machines. A.I. Space Corps has some arcade flair to it! In this mode you can challenge your knowledge and dexterity when it comes to classic, arcade-style space shooting action! How long can you survive the various trials of A.I. Space Corps and will you be able to top the Steam.
سیستم مورد نیاز: OS: Windows Vista/7/8 Processor: Intel or AMD 2.0-3.4 GHz Dual Core Memory: 4 GB RAM Graphics: 512 mb, Directx 9.0c SM 3.0 DirectX: Version 9.0c Storage: 2 GB available space سیستم پیشنهادی: OS: Windows 7 Processor: Intel/AMD 3.0+ GHz Quad Core or Greater Memory: 8 GB RAM Graphics: 1GB Nvidia GT/GTS or ATI Radeon HD Storage: 2 GB available space Additional Notes:
لینک دانلود:
download دانلود بازی River City Super Sports Challenge All Stars Special برای کامپیوتر
دانلود با لینک مستقیم
download دانلود بازی River City Super Sports Challenge All Stars Special برای کامپیوتر
دانلود کرک به صورت جدا

اطلاعات فایل: حجم فایل: 683 مگابایت شرکت سازنده: GameArt Studio GmbH تاریخ انتشار: 2016 منبع:
رمز فایل: پسورد:

راهنمای دانلود: برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود. اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاًinternet download managerاستفاده کنید. در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود. فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزارWinrarو یا مشابه آن استفاده کنید. کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارتwww.mihandownload.comمی باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید. چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.



لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


پسورد: www.mihandownload.com
۲۰-بهمن-۱۳۹۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: میهن دانلود]
[مشاهده در: www.mihandownload.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سایتهای دانلود

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن