تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820653792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه حوادث از گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه حوادث از گلستان
خبرگزاري فارس: آشنايي كودكان با شگردهاي سارقان، دستگيري جاعلي كه خود را استاد دانشگاه جا زده و پاكسازي نقاط آلوده و جرم‌خيز گرگان از مهم‌ترين اخبار كوتاه حوادث گلستان است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از معاونت اجتماعي و ارشادانتظامي گلستان، معاون اجتماعي استان گلستان از خانواده‌ها خواست با توجه به تعطيلات تابستان و تعطيلي مدارس بيشتر مراقب كودكان خود باشند.
محمدتمسكني زاهدي گفت: كودكان و نوجوانان به دليل سادگي، ضعف جسماني و نداشتن تجربه كافي، كنجكاوي زياد، ترس، زودباوري و عدم توانايي لازم براي تامين همه نيازمندي‌هاي خود مستعدترين افراد براي انواع سوءاستفاده توسط تبهكاران، فرصت‌طلبان و بزهكاران هستند و به دليل وجود نوعي ارتباط بين كودكان، مورد سوء استفاده واقع شده و سوء استفاده كننده، احتمال كشف و افشا شدن اين جرايم توسط پليس بسيار پايين است.
تمسكني زاهدي ادامه داد: اين جرائم هنگامي كه دختران و پسران خردسال به همراه خود زيورآلات داشته باشند، افزايش يافته و توجه بيشتر سارقان را جلب مي‌كند و كودكان را مورد تهديد قرار مي‌دهد.
وي با اشاره به آغاز فصل تابستان و تعطيلات تابستاني افزود: كودكاني كه به تنهايي براي گذراندن اوقات فراغت به كوچه و خيابان يا پارك‌ها براي تفريح و بازي مي‌روند، مورد تهديد بوده و اين موضوع دختر بچه‌هايي را كه زيورآلات به همراه خود دارند، بيشتر شامل مي‌شود.
معاون اجتماعي استان به خانواده‌ها هشدار داد: از رها كردن كودكان خود در پارك‌ها و كوچه و خيابان خودداري كرده و آنها را با شگردهاي كه سارقان براي اغفال كودكان از آن استفاده مي‌كنند آگاه سازند و هنگام خريد در بازار بر كودكان خود نظارت و مراقبت ويژه داشته باشند.

*دستگيري جاعلي كه خود را استاد دانشگاه جازده بود
رئيس پليس آگاهي استان گلستان از دستگيري استاد دانشگاه قلابي در گرگان خبر داد.
داوودسلطاني گفت: در پي اطلاع مأموران آگاهي استان از طريق كاركنان يكي از دانشگاه‌هاي گرگان مبني بر عدم تطبيق عكس مدرك تحصيلي وي، اكيپي از ماموران به بررسي موضوع پرداختند.
وي تصريح كرد: در تحقيقات به عمل آمده و اخذ مجوز از مقام قضايي مأموران به جعلي بودن شناسنامه نامبرده پي‌برده و بلافاصله متهم را دستگير كردند.
رئيس پليس آگاهي استان گفت: در بازرسي از منزل متهم دو جلد شناسنامه جعلي، يك عدد كارت سيبا و يك عدد كارت شناسايي به نام شخصي به هويت محمد كشف و ضبط شده و در ادامه تحقيقات ماموران به هويت واقعي متهم پي بردند.
وي افزود: متهم در بازجويي‌هاي به عمل آمده به جعلي بودن اين مدارك اعتراف و معترف شد با استفاده از اينترنت، گواهينامه كارشناسي ارشد شخصي به نام سعيد را كپي كرده و با شگرد خاص آن را جعل كرده است.
سلطاني در پايان افزود: تحقيقات ماموران پليس در اين خصوص ادامه دارد.

*پاكسازي نقاط آلوده و جرم‌خيز گرگان
فرمانده انتظامي شهرستان گرگان از تشديد فعاليت‌هاي انتظامي در اين شهرستان خبر داد.
جميل اسدي گفت: در راستاي تشديد طرح ارتقا امنيت اجتماعي و مبارزه با عوامل تهيه و توزيع مواد مخدر و برخورد با موتورسواران متخلف در سطح شهر، طي روز گذشته با بسيج تمام نيروها و هماهنگي مقام قضايي، طي چندين مرحله عمليات گسترده، محله‌هاي جرم‌خيز و آلوده گرگان پاكسازي شد.
وي ادامه داد: در راستاي اين عمليات‌ بيش از 100 دستگاه موتورسيكلت متخلف و 16 دستگاه خودرو متوقف و به پاركينگ منتقل شدند، همچنين در ادامه اين طرح 28 متهم تحت تعقيب و هشت سارق دستگير شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان گرگان گفت: مقاديري موادمخدر و مشروبات الكلي نيز طي اين عمليات كشف و ضبط و متهمان ضمن تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.
انتهاي پيام؛/ف
 جمعه 24 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن