تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819947686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید ۱۲ هزار مسافر از غرفه گردشگری فرودگاه امام خمینی(ره)


واضح آرشیو وب فارسی:ره به ری: شهردار منطقه 20 گفت: 12 هزار و 130 مسافر نوروزی تاکنون از غرفه گردشگری که در فرودگاه امام خمینی(ره) مستقر شده است، بازدید کرده اند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ره به ری، سید احمد صفوی گفت: یکی از ایستگاه های اطلاع رسانی و گردشگری را در فرودگاه امام خمینی(ره) مستقر کردیم تا مسافران از بدو ورود به شهر تهران از خدمات گردشگری این شهر مطلع شوند.
وی با اشاره به اینکه تا دوازدهم فروردین ۱۲ هزار و ۱۳۰ مسافر از غرفه گردشگری فرودگاه امام خمینی(ره) بازدید کرده اند، ادامه داد: علاوه بر راهنمایی این تعداد مسافران، بیش از ۵ هزار بسته گردشگری نیز در بین دیگر افرادی که مستقیما به غرفه مراجعه نداشته اند توزیع شده است.
صفوی به استقرار ۴ ایستگاه گردشگری دیگر در میادین و نقاط پرتردد منطقه ۲۰ نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس آمار اداره میراث فرهنگی تعداد گردشگران شهرری ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است که وجود ایستگاه های اطلاع رسانی و محل های اسکان موقت که به مسافران و گردشگران خدمات ارائه می کند یکی از مهمترین دلیل این روند صعودی است.
شهردار منطقه ۲۰ یادآور شد: بهره مندی از تور رایگان ری گردی، نمایش های هدفمند و آموزش محور بوستان ترافیک، شستشوی خودروها، خدمات خیاطی و آرایشگری مردانه از جمله خدمات ویژه و جانبی بوده که به ...
[ مشاهده متن کامل خبر بازدید ۱۲ هزار مسافر از غرفه گردشگری فرودگاه امام خمینی(ره) در پایگاه خبری تحلیلی ره به ری ]

جمعه ، ۱۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ره به ری]
[مشاهده در: www.rahberey.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن