تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820720911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برلوسکونی: برگرداندن زلاتان به میلان غیرممکن است


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: خبرگزاری تسنیم: سیلویو برلوسکونی باور دارد که بازگرداندن زلاتان ابراهیموویچ به میلان غیرممکن است حتی اگر این مهاجم سوئدی طبق وعده ای که داده است نخواهد قراردادش با پاری سن ژرمن را که در پایان فصل جاری تمام می شود، تمدید کند.
شایعاتی درباره احتمال رفتن ایبرای 34 ساله به انگلیس، آمریکا، قطر و چین شنیده می شود و بازگشت به میلان هم به عنوان یکی دیگر از گزینه های او معرفی شده است.
برلوسکونی در این خصوص به تله رادیو استریو گفت: برگرداندن ابراهیموویچ غیرممکن است. زلاتان پیشنهاداتی از چین و امارات دارد که ارائه چنین پیشنهاداتی از سمت ما غیرممکن است.
شایعه جدید و عجیب فوتبال ایتالیا احتمال دست به کار شدن میلان برای جذب توتی، کاپیتان 39 ساله رم است که بعید به نظر می رسد قراردادش تمدید شود.
برلوسکونی در واکنش به این شایعه نیز عنوان کرد: آمدن توتی به میلان هم غیرممکن است. اسطوره های دیگر باشگاه ها مانند توتی را نمی شود خرید. من امیدوارم که توتی با رم به توافق برسید تا بعد از دوران بازیگری اش هم در دنیای فوتبال بماند.
[ مشاهده متن کامل خبر برلوسکونی: برگرداندن زلاتان به میلان غیرممکن است در فردا نیوز ]

جمعه ، ۶فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن