تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819721408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام نوروزی رئیس داره آموزش و پرورش دلوار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پیام نوروزی رئیس داره آموزش و پرورش دلوار متن پیام نوروزی زارعی رییس اداره آموزش و پرورش دلوار که به مناسبت آغاز سال نو خورشیدی منتشر شده است .
۱۳۹۵ يکشنبه ۱ فروردين ساعت 11:28

خبرگزاری پانا+پیام نوروزی دلوار

  به گزارش خبرنگار پانا از دلوار متن پیام به شرح ذیل است  : به نام خالق هستی نرم نرمک می رسد اینک بهار .... خوش به حال روزگار
خدای را دوصدبار شاکریم که بر ما منت نهاد تا بار دگر چشمانمان بهار را به نگاه دوباره در صبح امید به نظاره بنشیند. آن گاه که صدای دلنشین چکاوکها در زیر سایه سار سوسن و سنبل و عطر دل انگیز گل های وحشی خاطر هر رهگذر را مست نسیم زندگی می کند.
بر طبیعت سالی گذشت و بر ما عمری، آن چه نظاره گر بودیم حاصل تعامل ما بود با دنیای پیرامون.  شاید گاهی برای نداشته هایمان دلتنگ شدیم و یا حسرت آن را خوردیم؛ اما آن چه باید بر آن واقف بود،  واقعیت زندگی است که وجود مان را شامل می شود.
آن چه گذشت خاطره شد و آن چه در پیش است واقعیت . بیاییم وجود خود را برای پذیرش واقعیت ها توانمند سازیم.  امید را باور داشته باشیم و برای تحقق آن تدبیری پیشه کنیم. زیباترین، ناب ترین و شادترین لحظه های روزگار را برای شما همکاران و دوستان فرهنگی ام از درگاه حضرت دوست طلب می نمایم.
( حسین زارعی رییس اداره آموزش وپرورش منطقه دلوار )
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن