تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821077508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت برنی ساندرز از برجام


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: حمایت برنی ساندرز از برجام
برنی ساندرز در پیامی به کنفرانس کمیته‌ روابط عمومی اسراییل – آمریکا، با اشاره به توافق هسته‌ای ایران گفت: ما وظیفه‌ داریم پیش از اتخاذ تصمیم مداخله نظامی به دنبال راه‌حل‌های دیپلماتیک باشیم.
به گزارش نامه نیوز، برنی ساندرز، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا که نتوانسته بود در کنفرانس سالانه آیپک شرکت کند و مسوولان این گروه اجازه برگزاری ویدیو کنفرانس را به او نداده بودند، متن سخنرانی خود را در پایگاه اینترنتی‌اش منتشر کرد.
 
ساندرز در پیام خود آورده است: من می‌خواهم از کابینه اوباما برای انجام کاری بسیار خوب تحت شرایط بسیار دشوار تقدیر کنم. من به شخصه قویا از توافق هسته‌ای بین ایالات متحده، فرانسه، چین، آلمان، روسیه، بریتانیا و ایران حمایت می‌کنم، زیرا معتقدم این توافق بهترین امید برای جلوگیری کردن از ایران از توسعه سلاح هسته‌ای است.
 
ساندرز ا‌ضافه‌ کرد‌: ما وظیفه داریم تا پیش از به کارگیری مداخله نظامی در جست‌وجوی راه‌حل‌های دیپلماتیک باشیم و شگفت‌انگیز این که بیش‌تر مواقع دیپلماسی می‌تواند به اهدافی دست یابد که مداخله نظامی قادر به انجام آن نیست و به این دلیل است که من از تحریم‌هایی که ایران را به میز مذاکرات کشاند و به ما اجازه داد تا به توافق هسته‌ای دست یابیم حمایت کردم.
 
این نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بدون توجه به ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران مدعی شد اگر توافق هسته‌ای به طور موفقیت‌آمیزی اجرا شود و من معتقدم که این امر می‌تواند رخ دهد، توافق هسته‌ای از دستیابی ایران به سلاح هسته ای جلوگیری می‌کند.
 
او افزود: من این ایده را نمی‌پذیرم که موضع حامیان اسراییل مخالفت با این توافق باشد. جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای نه تنها امنیت ایالات متحده،‌ بلکه امنیت اسراییل را تقویت خواهد کرد. من در این زمینه تنها نیستم با این که نتانیاهو، نخست وزیر به شدت با این توافق مخالفت کرده ، اما او نظر اجماع در اسراییل نیست.
 
ساندرز ا‌دا‌مه‌ داد: ده‌ها تن از مقامات امنیتی پیشین از جمله ژنرال‌های بازنشسته ارتش و رییسان شین‌بت و آژانس‌های اطلاعاتی موساد از این توافق حمایت می‌کنند ممکن است نتانیاهو حمایت نکند اما بسیاری دیگر در اسراییل از این توافق حمایت می‌کنند.
 
وی مدعی شد: اگر ایران به توافق عمل نکند ما باید تحریم‌ها را دوباره وضع کنیم و همه گزینه‌ها به روی میز باز می‌گردد.
 
این نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا با اشاره به آزمایش‌های موشکی ایران گفت: جهان باید در محکوم کردن آزمایش‌های اخیر موشکی بالستیک ایران متحد شوند.
 
او افزود: ما به یک نگاه بلند مدت با دو هدف متوازن در مواجه با ایران نیازمندیم. اول این که باید با رفتار بی‌ثبات کننده ایران مقابله کنیم. دوم این که باید راه را برای دیپلماسی بیش‌تر برای تشویق میانه‌روهای ایران و جدا کردن مردم ایران که خواهان رابطه بهتر با غرب هستند باز بگذاریم.
 
برنی ساندرز ا‌ضافه‌ کرد‌: واقعیت این است که افراد خوبی در هر دو طرف وجود دارند که خواهان صلح هستند. واقعیت دیگر این است که افراد ظالم و دروغگویی نیز در هر دو طرف وجود دارند که از ادامه خصومت‌ها نفع می‌برند.



منبع: ایسنا


۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن