تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820279502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آسمان فارس بارانی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فارس، آسمان استان برای فردا سوم فروردین، ابری همراه با بارش باران و گاهی وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق، در برخی نقاط با احتمال تگرگ و بارش برف در ارتفاعات شمالی استان خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز ، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فارس، آسمان استان برای فردا سوم فروردین، ابری همراه با بارش باران و گاهی وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق، در برخی نقاط با احتمال تگرگ و بارش برف در ارتفاعات شمالی استان خواهد بود.
همچنین این سازمان آسمان استان در روز چهارم فروردین ماه ۹۵ را نیمه ابری در برخی نقاط به ویژه جنوب و شرق با رگبار و رعدو برق پراکنده به تدریج وزش باد، کاهش ابر و کاهش دما عنوان کرده است.
ظرفیت پذیرش بیش از ۵۰۰ هزارنفر شب در کمپ های نوروزی شهرداری شیراز

خبرگزاری شبستان: شهردار شیراز، ظرفیت پذیرش ستادهای اسکان نوروزی شهرداری شیراز در کمپ ها، بوستان ها و سایر نقاط بیش از ۵۰۰ هزار نفرشب اعلام کرد و گفت: برای مواقع بارندگی و بحرانی ۴۵ حسینیه به منظور اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.
[ مشاهده متن کامل خبر آسمان فارس بارانی می شود در خبرگزاری شبستان ]

دوشنبه ، ۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن