تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819847035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هيئت مديره كانون نوازندگان كلاسيك خانه موسيقي انتخاب شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هيئت مديره كانون نوازندگان كلاسيك خانه موسيقي انتخاب شدند
مجمع عمومي نوبت دوم كانون نوازندگان سازهاي كلاسيك خانه موسيقي بعد از ظهر امروز در خانه هنرمندان برگزار شد و پس از راي گيري اعضاي هيئت مديره انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در اين مجمع كه با حضور بيش از چهل نفر از اعضاي اين كانون برگزار شد ابتدا هيئت مديره سابق با حضور بر روي صحنه گزارشي از عملكرد كانون نوازندگان سازهاي كلاسيك ارائه و در باره مشكلات و برنامه هاي اين كانون صحبت كردند.

پس از سخنان اعضاي هيئت مديره، ابوالحسن مختاباد(بازرس هيئت مديره خانه موسيقي) با اشاره به آيين نامه انتخابات ، تشكيل هيئت ريسه جلسه را پيشنهاد داد.

در ادامه با حضورچهار نفر از اعضاي اين كانون از جمله اكبر محمدي (رئيس جلسه) بابايان، شكوهي (ناظران) و فرشته نژادي(منشي جلسه) بر روي سن راي گيري به عمل آمد.

در اين راي گيري فرزاد دانشمند با31راي، سيمون آيوازيان30، مهرك صفاييه29، اميرپدرام طاهريان26 و فرشيد نوابي با 20 راي به عنوان اعضاي هيئت مديره و خسرو بهرامي با 30 راي به عنوان بازرس كانون انتخاب شدند.

تمامي اعضاي انتخاب شده در اين مجمع همان اعضاي هيئت مديره سابق كانون هستند.
 پنجشنبه 23 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 451]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن