تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819842586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی کارت های تلفن همگانی تا ۱۲ ساعت دیگر می سوزد


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: برخی کارت های اعتباری و هوشمند تلفن همگانی به منظور یکپارچه سازی بازار مصرف تا ۱۲ ساعت دیگر سوخت می شود و امکان استفاده از آنها در سال جدید نیست.
به گزارش مشرق، ارزیابی های رسمی وزارت ارتباطات نشان می دهد که ضریب نفوذ تلفن ثابت تا پایان آذر ماه سال جاری 38.19 درصد بوده است؛ فرمول محاسبه ضریب نفوذ "تعداد خطوط فعال تقسیم بر جمعیت کل و در نهایت ضربدر 100 است" و لذا بخاطر همین شاخص ضریب نفوذ کمی پایین به نظر می رسد.

خطوط تلفن ثابت بر خلاف همراه به جهت اینکه کاربری مکانی دارند و معمولا در هر خانه و اداره یک خط ثابت جوابگوی نیازهای آن خواهد بود، ضریب نفوذ پایینی دارد و شاید بهتر باشد ضریب نفوذ آن را در میان خانوارها محاسبه کرد تا به نتیجه معقول تری رسید.

بنابراین اگر جمعیت کشور را 78 میلیون نفر و جمعیت متوسط یک خانواده را چهار نفر در نظر بگیریم، مجموعا 19 میلیون و 500 هزار خانوار داریم. با قرار دادن 30 میلیون تلفن ثابت دایری در فرمول مذکور به ضریب نفوذ 153 درصدی تلفن ثابت به ازای خانوارها می رسیم.

با این حال چون ممکن است برخی اشخاص حقیقی و حقوقی بیش از یک خط تلفن ثابت را خریداری کرده و به نام خود زده باشند، این فرض متوسط را با بدبینانه ترین حالت در نظر می گیریم.

البته باید در نظر گرفت برخی روستاهای دور ...
[ مشاهده متن کامل خبر برخی کارت های تلفن همگانی تا ۱۲ ساعت دیگر می سوزد در سایت خبری تحلیلی مشرق ]

شنبه ، ۲۹اسفند۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن