تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819647999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفتگران تقلبی در پی عیدانه های مردم


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: آخرین روزهای سال فرصتی مناسب برای بسیاری از امور است، این ایام حتی برای برخی فرصت طلبان شهر نیز شرایطی را فراهم کرده است تا در لباس و کسوت رفتگران، زنگ منازل شهروندان را زده و از آنها تقاضای عیدانه کنند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل  سبلانه ، از در حالی که شهروندان اردبیلی همانند سایر مردم ایران، در ایام عید، هدیه هایی را به رفتگران رحمتکش شهرداری می دهند، اما این موضوع در دو روز گذشته در برخی محلات اردبیل، از جمله شهرک زرناس باعث سوء استفاده هایی شده است.
در روزهای گذشته چند جوان در شهرک زرناس با مراجعه به درب منازل شهروندان، خود را کارگر شهرداری و رفتگر محله معرفی کرده و از آنها عیدانه خواسته اند؛ در حالی که به گفته ساکنان این شهرک، این افراد نه لباس ویژه کارگران شهرداری بر تن داشته اند و نه از ماشین جمع آوری زباله، خبری بوده است.
احمدی یکی از ساکنان شهرک زرناس در تایید این مطلب می گوید: روز گذشته در حالی که ما عیدانه خود را به رفتگر آشنای محله مان داده بودیم، اما شب هنگام باز دو جوان زنگ خانه ما را زدند و تقاضای عیدی کردند. این برای ما خیلی عجیب بود. برای همین در را باز کردیم و با دو چهره کاملا ناشناس رو برو شدیم.
در حالی که ایام عید فرصت مناسب همدلی، مهربانی و نوتر شدن است، اما همواره افرادی هستند که از هر فرصتی برای انواع ناهنجاری ها استفاده می کنند.
[ مشاهده متن کامل خبر رفتگران تقلبی در پی عیدانه های مردم در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
رفتگران تقلبی در پی عیدانه های مردم






شنبه ، ۲۹اسفند۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن