تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820397846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدردانی فرمانده انتظامی استان یزد از خانواده کارکنان پلیس


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: به گزارش تابناک یزد ،فرمانده انتظامی استان ضمن قدردانی ویژه از خانواده های ماموران پلیس گفت: توفیقات امنیتی-انتظامی این استان به دست نیامد مگر با تلاش شبانه روزی تمامی کارکنان پلیس و خانواده آنها که سختی و سنگینی این کار بر دوش آنها نیز بود.
سردار "ایرج کاکاوند" خاطر نشان کرد: پلیس این استان در حوزه انتظامی و اجتماعی از ابتدای سال جاری تا کنون با برنامه ریزی های خوب و مدون خود، ماموریت هایی را به مرحله اجرا گذاشته که این اقدامات در پایان سال ارزیابی شده است.
وی موضوع پیشگیری را یکی از مهمترین اولویت های کاری پلیس دانست و گفت: در این راستا، پلیس اقدامات همه جانبه ای داشته که نتیجه آن پیشگیری و کنترل جرایم در سطح استان بوده است.
سردار کاکاوند تصریح کرد: با ارزیابی های صورت گرفته از ناجا، ماموران پلیس استان یزد تلاش مضاعفی را در کنترل و مهار جرایم داشتند که نتیجه این اقدامات باعث کاهش 17 درصدی انواع سرقت در سال جاری شد.
وی گفت: یکی از موضوعات تاثیرگذار بر امنیت اجتماعی، موادمخدر است که با تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس این استان شاهد کشف 33 تن انواع موادمخدر و ...
[ مشاهده متن کامل خبر قدردانی فرمانده انتظامی استان یزد از خانواده کارکنان پلیس در تابناک ]

شنبه ، ۲۹اسفند۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن