تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819638819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای قرآنی در خراسان رضوی تشکیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه فعالیت های قرآنی: قاری پیشکسوت مشهدی با اشاره به موازی کاری در فعالیت های قرآنی، گفت: برای جلوگیری از موازی کاری و کارهای تکراری باید شورایی قرآنی در سطح استان تشکیل شود، البته شورایی جدا از شورای عالی قرآن و فارغ از سیاسی کاری و با حضور همه اقشار مردم و قرآنیان.
محمدکاظم محمدزاده، قاری پیشکسوت قرآن کریم در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خرسان رضوی با بیان اینکه از سال 1354 در جلسات قرآن مسجد کرامت و حسینیه ابوالفضلی خیاط ها شرکت می کردم، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب نیز از سال 1359 جلسات چهارشنبه ها را در حسینیه ابوالفضلی خیاط ها به مدت 10 سال اداره می کردم و از سال 1360 به بعد، سابقه مدیریت جلسات سیار قرآن کریم در منازل را هم بر عهده داشته ام.
پرهیز از موازی کاری در انجام امور قرآنی
وی با اشاره به اینکه در طول سال 94 کارهای مثبت زیادی از سوی سازمان های ذی ربط انجام گرفته است، عنوان کرد: در مقابل این کارها و اقدامات، موازی کاری و کارهای تکراری بسیاری در حوزه فعالیت های قرآنی نیز انجام شده است.
محمدزاده با بیان اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه با صرف هزینه های بالا، خروجی اندکی دارد و ارتباط گیری اش با جامعه قاریان قرآن کریم پایین است، تصریح کرد: آستان قدس رضوی همان کارهای اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی را انجام می دهد که به نظرم باید همه این طرح و برنامه ها هماهنگ و یکسره شود.
وی ابراز کرد: برای تحقق ...
[ مشاهده متن کامل خبر شورای قرآنی در خراسان رضوی تشکیل شود در خبرگزاری قرآنی ایران ]

شنبه ، ۲۹اسفند۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن