تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819832265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصونیت نمایندگان حامی تروریسم باید لغو شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: رئیس جمهور ترکیه گفت: مصونیت نمایندگانی که از تروریسم حمایت می کنند، باید لغو شود تا بتوان آنان را به عدالت سپرد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تلویزیون الجزیره مباشر، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه گفت، پارلمان باید مصونیت نمایندگانی را که از تروریسم حمایت می کنند، لغو کند تا بتوان آنان را به دست عدالت سپرد.
رجب طیب اردوغان خطاب به کسانی که خواستار کناره گیری وی از قدرت شده اند، گفت، آیا اگر اردوغان کناره گیری کند، تروریسم در ترکیه از بین خواهد رفت و دموکراسی واقعی به ترکیه برخواهد گشت؟، وی افزود، این درست نیست، آنان می خواهند بر ترکیه به طور کامل سیطره یابند.
اردوغان تصریح کرد، ترکیه سال ۲۰۰۲ میلادی کشوری بود که تروریسم در آن جولان می داد و آرامش نداشت، در آن زمان اردوغان در ترکیه قدرت نداشت، پس چگونه می گویید اگر اردوغان برود، دموکراسی برمی گردد، آنان می خواهند، ترکیه را تجزیه کنند و بر اراده مردم مسلط شوند.
وی افزود: اگر در قلب آنکارا، بمب منفجر شود و مردم بی هدف به قتل برسند، چگونه دموکراسی برقرار خواهد شد، تروریست ها همان سخن غرب را می گویند، ما چه می توانیم در این چارچوب به تروریست ها بگوییم، شما مقاصد برخی را در اروپا و در آمریکا می دانید.
رئیس جمهور ترکیه ...
[ مشاهده متن کامل خبر مصونیت نمایندگان حامی تروریسم باید لغو شود در خبرگزاری دانشجو ]
مصونیت نمایندگان حامی تروریسم باید لغو شود






چهارشنبه ، ۲۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن