تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820157464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات جایزه بزرگ پرس سینه در انزلی برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مسابقات جایزه بزرگ پرس سینه در انزلی برگزار شد استان‌ها > گیلان - یک دوره مسابقات پرس سینه جایزه بزرگ کاپ آزاد با حضور ورزشکاران هشت شهر گیلان و با عنوان جام شهدای مدافع حرم در بندرانزلی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان ،رئیس هیات پرورش اندام انزلی در حاشیه برگزاری این مسابقه اظهار کرد: در این دوره از مسابقات بصورت کاپ آزاد و جایزه بزرگ 55 ورزشکار از هشت شهر گیلان شرکت کردند.
محمد صیاد هژبر منش افزود : در این مسابقه ورزشکاران شهرهای بندرانزلی، تالش، رضوانشهر، لنگرود، چابکسر، کلاچای، لشت نشاء و خمام در رده های سنی نوجوانان،جوانان ، بزرگسالان به رقابت پرداختتند.
وی درخصوص وزن های شرکت کنندگان اظهار کرد: این ورزشکاران در رده های وزنی 53، 59، 66، 74، 83، 93، 120و بالای 120کیلوگرم رقابت کرده و در هر رده سنی به نفرات اول تا سوم جوایزی اهداء شد.
هژیرمنش به پرداخت مبلغ سه میلیون ریال بعنوان جایزه ویژه به تیم برتر رقابت ها اشاره و اظهار کرد: علاوه بر مدال و حکم قهرمانی و جایزه فردی برای نفرات برتر ، هیات پرورش اندام انزلی برای دیگر شرکت کنندگان نیز با هدف تشویق جایزه در نظر گرفته است.
وی به برگزاری بیش از 12مسابقه در طول سال 94 در شهرستان اشاره کرد و افزود: با برگزاری این مسابقات و کسب عناوین مختلف، هیات پرورش اندام انزلی بعنوان هیات برتر استان گیلان شناخته شد.
در این مسابقه در رده نوجوانان و جوانان تیم تربیت بدنی انزلی با 110 امتیاز به مقام اول، تیم شاهد انزلی با 56 امتیاز مقام دوم و تیم باشگاه سامان لنگرود با 43امتیاز مقام سوم را از آن خود کردند.
در رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان نیز تیم تربیت بدنی انزلی با 99 امتیاز به مقام اول ، باشگاه شاهد انزلی با 72 امتیاز دوم و تیم باشگاه مولایی انزلی نیز با 55 امتیاز به مقام سوم این دوره از مسابقات دست پیدا کرد.
جایزه ویژه این دوره از مسابقات به تیم تربیت بدنی بندرانزلی رسید.

کلید واژه ها: استان گیلان -




دوشنبه 24 اسفند 1394 - 18:34:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن