تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821210499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ قاطع وزیر خارجه استرالیا به ادعای سازمان مجاهدین خلق


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پاسخ قاطع وزیر خارجه استرالیا به ادعای سازمان مجاهدین خلق
این سازمان با صدور اطلاعیه های خطاب به دولت استرالیا، جامعه بین المللی و همچنین گروه های حقوق بشری،تصمیم دولت استرالیا برای بازگرداندن پناهجویان ایرانی را عملی شرم آور توصیف کرد و خواستار ممانعت از اجرای آن شد. این اطلاعیه درست زمانی صادر شده است که جولیو بایشاب وزیر خارجه استرالیا آماده پذیرایی از محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در کانبرا است.
کد خبر: ۵۷۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷ - 14 March 2016


سازمان تروریستی مجاهدین خلق، اظهارات وزیر خارجه استرالیا درباره مذاکره با وزیر خارجه ایران برای بازگرداندن پناهجویان ایرانی به این کشور را محکوم کرد. 

به گزارش «تابناک» این سازمان با صدور اطلاعیه های خطاب به دولت استرالیا، جامعه بین المللی و همچنین گروه های حقوق بشری این تصمیم دولت استرالیا را عمل شرم آور توصیف کرد و خواستار ممانعت از اجرای آن شد. 

این اطلاعیه درست زمانی صادر شده است که جولیو بایشاب وزیر خارجه استرالیا آماده پذیرایی از محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در کانبرا است.

در آن سو اما ، وزیر خارجه استرالیا مدعی شده است که این تصمیم صرفا در سطوح رسمی بیان شده است و تا کنون بین وزرای دو کشور در این باره بحثی نشده است .

مجاهدین خلق همچنین خواسته است که استرالیا برای منافع کوتاه مدت اقتصادی، مسائل حقوق بشری را نادیده نگیرد و برای محمد جواد ظریف فرش قرمز پهن نکند. 

گروه تروریستی مجاهدین خلق در سالهای گذشته در لیست گروه های تروریستی اتحادیه اروپا و آمریکا قرار داشت ؛ در سال 2009 و 2012  آنان این گروه تروریستی را از لیست گروه های تروریستی خارج کردند. 

این گروه از بدو شروع فعالیت های مسلحانه مسئولیت  عملیات های تروریستی متعددی را در ایران بر عهده گرفته است و پس از شروع جنگ تحمیلی صدام علیه ایران، به کمک صدام شتافتند و همراه با نیروی های متجاوز رو در روی رزمندگان ایرانی ایستادند. 

وزیر خارجه استرالیا هم در واکنش به این اطلاعیه گفته است که نگرانی های حقوق بشری خود را با همتای ایرانی خویش در میان گذاشته است و اما همچنین اضافه هم کرده که پناهجویان ایرانی که پیشتر به ایران بازگشته اند، شکنجه نشده اند و این آزمایش خوبی برای ایرانیان است. وی با بیان این جمله جو سازی های گذشته و کنونی این سازمان تروریستی را نقش بر آب کرده است و با زبان دیپلماتیک به آنان فهمانده است که دیگر تحت تاثیر جوسازی ها و تبلیغات روانی این سازمان در مورد ایران قرار نخواهد گرفت؛ چرا که ایرانیان در این زمینه امتحان خود را به درستی پس داده اند.

 
























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن