تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819803930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف بیش از دو تن موادمخدر از یک دستگاه کامیون در سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سمنان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : بیش از دو تن موادمخدر در عملیات مشترک پلیس استان های سمنان و کرمان از یک دستگاه کامیون کشف و ضبط شد.
سردار روح الامین قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در روند تحقیقات، از انتقال محموله های موادمخدر از محورهای مواصلاتی استان مطلع و در نهایت، روز گذشته در عملیات مشترک با پلیس استان کرمان، یک دستگاه کامیون را شناسایی و بیش از دو تن انواع مواد مخدر را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان سمنان در این ارتباط به دستگیری دو متهم و تحویل آن ها به مقامات قضایی اشاره و اظهار کرد: موادمخدر مکشوفه شامل بیش از یک تن تریاک، 317 کیلو حشیش، 24 کیلو هروئین، 165 کیلو مرفین است.
وی از کشف شش هزار و 870 کیلوگرم انواع موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان خبر داد و گفت: در این ارتباط سه هزار و 608 نفر دستگیر و 103 باند قاچاق مواد مخدر منهدم شده است.
قاسمی به اجرای یک هزار و 678 مرحله طرح مختلف برای مقابله با موادمخدر در استان اشاره کرد و گفت : تعداد طرح های اجرا شده در این زمینه نسبت به سال گذشته 36 درصد رشد داشته است.
به گفته وی میزان کشفیات امسال نسبت به پارسال از رشد 313 در صدی برخوردار بوده است.
6026/7470
[ مشاهده متن کامل خبر کشف بیش از دو تن موادمخدر از یک دستگاه کامیون در سمنان در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
کشف بیش از دو تن موادمخدر از یک دستگاه کامیون در سمنان






دوشنبه ، ۲۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.www3.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن