تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820651831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع از ولایت بارزترین ویژگی حضرت فاطمه زهرا(س) است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شاهرود- ایرنا- امام جمعه میامی گفت: دفاع از ولایت بارزترین ویژگی حضرت فاطمه زهرا(س) است و هر جایی که دفاع از ولایت و امامت لازم بوده ایشان اولین فردی بودند که حمایت خویش را از ولایت اعلام داشته اند.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور روز یکشنبه در آیین سوگواری و عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س)در جمع عزاداران شهرمیامی در هیات مکتب النبی (ص) این شهر با تسلیت سالروز شهادت الگوی ایثار و صبر گفت: بانوان می توانند با بهره گیری از سیره و منش حضرت زهرا(س) عفت، حیا و پاکدامنی را سرلوحه امور خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه نقش بانوان در تربیت فرزندان صالح و مومن بر کسی پوشیده نیست خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) با تربیت فرزندانش نقش بسیار موثری در ادامه حیات دین مبین اسلام ایفا کردند.
حجت الاسلام صفائی پور افزود: حضرت زهرا (س) در دفاع از ولایت نه بخاطر شوهر بلکه بخاطر امام و ولی زمان با جدیت دفاع کرده است که خطبه های فدکیه، و خطبه ولایت از نمونه های بارز آن است .
وی بااشاره به روح خلوص که در زندگی حضرت زهرا (س) در تربیت فرزندان کاملا نمایان است گفت: باید سبک زندگی آن حضرت مورد توجه جدی همه ما قرار گیرد.
در این آیین سوگواران در شهادت حضرت زهرا(س)به سوگواری و سینه زنی پرداختند و اشک ماتم ریختند.
7357/6167
[ مشاهده متن کامل خبر دفاع از ولایت بارزترین ویژگی حضرت فاطمه زهرا(س) است در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
دفاع از ولایت بارزترین ویژگی حضرت فاطمه زهرا(س) است






دوشنبه ، ۲۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.www3.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن