تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819757625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحولات یمن، هلاکت ۲۷ مزدور مسلح


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تحولات یمن، هلاکت ۲۷ مزدور مسلح


در درگیری نیروهای ارتش یمن و مزدوران تحت حمایت رژیم سعودی در تعز، ۲۷ مزدور مسلح به هلاکت رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر؛ پرس تی وی در خبری اعلام کرد، در درگیری نیروهای ارتش یمن و مزدوران تحت حمایت رژیم سعودی در تعز، 27 مزدور مسلح به هلاکت رسید.

شبکه تلویزیونی العالم نیز اعلام کرد: یگان موشکی ارتش و نیروهای مقاومت مردمی یمن با موشک های کاتیوشا تجمعات مزدوران سعودی در شهر الحزم در استان جوف یمن را هدف قرار دادند.

این شبکه همچنین از وقوع درگیری های شدید بین شبه نظامیان مزدور عربستان در ورودی گذرگاه مرزی الودیعه و مجروح شدن شمار زیادی از آنها خبر داد.

همچنین این شبکه تلویزیونی در خبری از درگیری های شدید میان ارتش و نیروهای مقاومت مردمی یمن با مزدوران سعودی در منطقه الضباب استان تعز و کشته شدن دهها تن از نیروهای دشمن خبر داد.

در عین حا جنگنده های متجاوز سعودی آمریکایی دو بار شهرک مجزر در استان مارب یمن را بمباران کردند.

این در حالی است که رویترز در خبری اعلام کرد که جان کری وزیر امور خارجه آمریکا  دیروز در مذاکرات خود با مسئولان بلندپایه عربستان سعودی بر ضرورت اقدام فوری برای پایان دادن به منازعه در سوریه و یمن تاکید کرد.   

کری همچنین تلاش کرد به مسئولان عربستان بر اهمیت روابط آمریکایی - سعودی یک روز پس از انتشار اظهارات باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در یک نشریه آمریکایی که گفته بود عربستان سعودی و ایران باید «با هم همزیستی» کنند و «صلح سرد» ایجاد کنند تاکید کند.   

مخالف سرشناس عربستانی نیز با اشاره به هلاکت و زخمی شدن هزاران تن از نیروهای ارتش رژیم سعودی و ناپدید شدن صدها نفر دیگر از آنان در تجاوز به یمن، علت تن دادن ریاض به مذاکره با جنبش انصار الله یمن را تلفات سنگین رژیم سعودی دانست.

وی که خودش را در اینترنت «مجتهد» معرفی می کند در صفحه شخصی خود در توییتر درباره خسارت عربستان سعودی در جنگ یمن نوشت: تاکنون سه هزار و پانصد تن از نیروهای مسلح عربستان سعودی در جنگ یمن کشته و شش هزار و پانصد تن دیگر زخمی و چهار صد و سی تن دیگر ناپدید شده اند. به همین سبب است که محمد بن سلمان، پسر پادشاه و جانشین ولیعهد که وزیر دفاع عربستان نیز است از حوثی های یمن در ریاض استقبال کرده است.
 


شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن