تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820140141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش خیابانی مشاجرات اقتصادی زوجین در اصفهان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیر کمیته فرهنگ خانواده اصفهان گفت: نمایش خیابانی"مشاجرات اقتصادی زوجین " ۱۵ دقیقه است که توسط ۲ گروه در مراکز خرید و تجاری نمایش داده می شود و نکات پندآموزی به زوج ها در مورد مشکلات اقتصادی شان گوشزد می کند.
محمد صادق سجاد زاده در گفت وگو با خبرنگار تسنیم دراصفهان با اشاره به اجرای نمایش خیابانی"مشاجرات اقتصادی" زوجین اظهار داشت: در جلسات مشاوره وقتی پای صحبت همسران می نشینید، متوجه می شوید بسیاری از آن ها مشکلات زیادی ندارند و بسیاری از مباحثی که مطرح می شود مشاجرات اقتصادی زن و شوهر است.
وی افزود: کمیته فرهنگ خانواده اصفهان در نظر دارد با اجرای نمایش خیابانی در این محور نشان دهد که می توان مشکلات را بدون بحث و دعوا حل کرد.
مدیر کمیته فرهنگ خانواده اصفهان گفت: این نمایش خیابانی 15 دقیقه است که توسط 2 گروه در مراکز خرید و تجاری نمایش داده می شود و نویسندگی و کارگردانی کار را عباس جلیل زاده و تهیه کنندگی را کمیته فرهنگ خانواده برعهده دارند.
وی بیان کرد: در هر گروه یک زن و یک شوهر این نقش را بازی می کنند و ابتدای این نمایش مانند یک دعوای سخت است که به طور غیر مستقیم نشان می دهد محیط اجتماعی و بیرون محلی برای دعوا و مشاجره نیست؛ در ابتدای این نمایش واکنش مردم غافلگیری از نوع نمایش است و از عنصر غافلگیر کننده استفاده شده است.
سجاد زاده اظهار داشت: این نمایش جایگاه زن و مرد را ...
[ مشاهده متن کامل خبر نمایش خیابانی" مشاجرات اقتصادی زوجین" در اصفهان برگزار می شود در خبرگزاری تسنیم ]
نمایش خیابانی" مشاجرات اقتصادی زوجین" در اصفهان برگزار می شود






جمعه ، ۲۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن