تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820126570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گاندی ممنوع الهمه چی شد!


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: گاندی ممنوع الهمه چی شد!

به گزارش آخرین نیوز، حسین مددی در روزنامه قانون نوشت: در دنیا کلا سه دسته انسان وجود دارد: 1. افرادی که ممنوع الهمه چی هستند 2. افرادی که دوست دارند، ممنوع الهمه چی باشند 3. و در آخر افرادی که هر کاری هم که کنند ممنوع الهمه چی نمی‌شوند.
تمامی دسته‌های فوق دارای ریشه و برگرفته از موضوع خاصی هستند.
دسته اول، ممنوع الهمه چیزها: این دسته از نظر تصویر و صدا
ممنوع الهمه چی هستند، چند وقت قبل در خیابان در حال راه رفتن بودم که دیدم لباسی برای خودش در حال قدم زدن است! متعجب از همه جا به طرفش رفتم که متوجه شدم این بنده خدا سابقا برا خودش کسی بوده ولی خلاصه ممنوع شده که پدیدار نیست، یا در همین هند خودمان یک مدت گاندی را ممنوع الهمه چی کردند و زندانش انداختند. این خصیصه رابطه خاصی با محبوبیت دارد اگر فرد محبوبیت خاصی داشته باشد یکی از گزینه‌های روی میز برایش ممنوعیت است، این افراد در همان طفولیت زمانی که کسی می‌خواست آروغ کودک را بگیرد، می گفته: «ای قربون ممنوع خودم برم، ببین چه قشنگ می‌خنده! یکی آروغ ممنوع جونمو بگیره ببینم!»
دسته دوم، دوستداران ممنوع الهمه چی شدن: اینها دوست دارند ممنوع‌الهمه چی باشند اما در این زمینه موفق نیستند و متاسفانه هر سری با مشکلات متعدد رو به رو می‌شوند. این افراد هر کسی را که فیلمبرداری بداند را برای ممنوعیت خودشان در معرض کتک قرار می دهند که معلوم شود الکی مثلا اینان کتک کاری .
و اما دسته سوم: هرکس جزو دو دسته فوق نباشد جزو این دسته قرار می‌گیرد. این دوستان علاوه بر شرایط فوق باید شرایطی از قبیل: دیوارنوردی استقامتی، توانایی ساخت سیمان درجه یک و تخصص لولو شناسی را هم داشته باشند.
در پایان عرض کنم در این لحظه ساعت 23و36 دقیقۀ شب روز سه شنبه است که این متن را برایتان می نویسم، شب‌تان خوش، امید از صبح آغاز می‌شود، و کلا کار شخصی نباید انجام شود اما دو روز دیگر تولدی دعوت هستم و نمی‌دانم چه بر تن مبارک کنم. شب و روز زیبایتان بخیر.
http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg










پنج شنبه, 20 اسفند 1394 ساعت 08:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن