تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819683603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازی «سفر جنجالی» در قم رونمایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری آنا: مراسم رونمایی بازی رایانه ای «سفر جنجالی» ظهر امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی در شهرداری قم برگزار شد.
به گزارش گروه علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مراسم معرفی و آغاز فرآیند توزیع بازی رایانه ای «سفر جنجالی» ظهر امروز در سالن همایش رضوان شهرداری مرکز قم برگزار شد .
در ابتدای این مراسم مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم طی سخنانی بیان کرد: «این سازمان طی سال های اخیر تولیدات مختلفی را در حوزه های مختلف فرهنگی ارائه کرده که یکی از این حوزه ها بازی های رایانه ای است» .
هادی کافی، سخنگوی بنیاد ملی بازی های رایانه ای به اشاره حکیمانه رهبر معظم انقلاب در زمینه لزوم موضع گیری فعال در برابر شبیخون فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: «حساسیت شاخک های فرهنگی جامعه به این موضوع افزایش یافته و اقدامات خوبی در راستای تولید و نشر بازی های رایانه ای با موضوع مقاومت اسلامی و سبک زندگی اسلامی ایرانی انجام پذیرفته است» .
کافی شرایط فعلی بازی سازی در ایران را یادآور شد و گفت: «اکنون در شرایطی هستیم که دستگاه های مختلف هرکدام بنا به سلیقه و رویکرد ...
[ مشاهده متن کامل خبر بازی «سفر جنجالی» در قم رونمایی شد در خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ]

چهارشنبه ، ۱۹اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری آنا]
[مشاهده در: www.ana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن