تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819608651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نطق آیت الله یزدی در نوبت صبح مجلس خبرگان مایه افتخار روحانیت است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: برخوردی که امروز آیت لله یزدی در نطق صبح مجلس خود داشتند مایه افتخار روحانیت و راز محبوبیت آنان است.
به گزارش  حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ،  آیت الله سیداحمد خاتمی عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری امروز در ضیافت شام نوزدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: برخوردی که امروز آیت الله یزدی در نطق خود داشتند مایه افتخار روحانیت است.
وی افزود: تعبیری که آیـت الله یزدی داشتند مبنی براینکه از کسانی که به من رأی نداده اند تشکر می کنم، نشان از نقش روحانیت در طول تاریخ و راز محبوبیت آنان است.
آیت الله خاتمی با بیان اینکه در مسئله رقابت ها شکوه خاصی در بین روحانیت بود، گفت: بنده در انتخابات مجلس خبرگان یک ریال هم خرج نکردم و تنها هزینه من کرایه یک کوپه قطار از قم به کرمان بود.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: تأسف می خورم از اینکه در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بزرگانی همچون آیت الله یزدی و مصباح را در جمع خود نداریم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در انتخابات اخیر جنس خبرگان خود را نشان داد و بسیاری از عظام نیز همین طور بنابراین امیدواریم این منش برای همیشه در تاریخ خبرگان ثبت شود.
انتهای پیام/
[ مشاهده متن کامل خبر نطق آیت الله یزدی در نوبت صبح مجلس خبرگان مایه افتخار روحانیت است در باشگاه خبرنگاران ]

سه شنبه ، ۱۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن