تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820381486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طلاب حوزه علمیه همسفر کاروان نور شدند


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: خبرگزاری آریا-طلاب حوزه های علمیه شمال تهران با حضور در کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک در مراسم اعزام کاروان راهیان نور که امروز- سه شنبه 18 - اسفند ماه در گلزار شهدای امامزاده علی اکبر(ع) چیذر با حضورمسئولین اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران و منطقه یک ، موزه دفاع مقدس ، خانم مسعودی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه یک ، سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک ، بسیج و دیگر معاونین و مدیران شهری برگزار شد با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: امسال کاروان راهیان نور منطقه یک در کنار 280 نفر از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزاده محلات 27 گانه شمال تهران تعداد 120 نفر از طلاب حوزه های علمیه چیذر و ازگل را نیز به همراه داشت.
وی گفت: کاروان راهیان نور با حضور جوانان به خصوص کسانی که برای اولین بار به این سفر می روند حال و هوای خاصی پیدا کرد و نسل جدید با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور تجدید میثاقی دوباره با آرمان های شهدا و انقلاب می بندند.
قائم مقام شهردار منطقه ...
[ مشاهده متن کامل خبر طلاب حوزه علمیه همسفر کاروان نور شدند در خبرگزاری آریا ]

سه شنبه ، ۱۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن