تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803879440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غنی سازی فرهنگ آموزش رویکرد آموزش و پرورش خراسان جنوبی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در جمع سرگروه های آموزشی درس فرهنگ و هنر کشور مطرح شد: غنی سازی فرهنگ آموزش رویکرد آموزش و پرورش خراسان جنوبی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دست یابی به راهکارهای غنی سازی فرهنگ آموزش، افزایش کار آیی نظام آموزشی، بهبود کیفیت عملکرد آن در فرآیند توسعه منابع انسانی با کمترین هزینه رویکرد آموزش و پرورش در خراسان جنوبی است.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۸ اسفند ساعت 12:27

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا ، عباس لامعی صبح امروز در مراسم افتتاحیه گردهمایی سرگروه های درس فرهنگ وهنر استان های کشوراظهار کرد: ضرورت تغییر نوع آموزش با توجه به تغییر نظام آموزشی زمینه ساز برگزاری این گردهمایی شده است.
وی، تبیین طرح و برنامه های پایگاه، راهکارهای ارتقای کیفیت آموزش درس فرهنگ وهنر و بررسی راهکارهای رفع موانع آن را از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی به میزبانی خراسان جنوبی برشمرد و تصریح کرد: همزمان با این گردهمایی، کارگاه های آموزشی نیز در خصوص محتوای کتب فرهنگ وهنر دوره اول متوسطه جهت دانش افزایی و آشنایی بیشتر با محتوای آن برگزارمی شود.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این از سال تحصیلی 93-92 با تالیف کتب فرهنگ وهنر مرحله اجرایی تدریس این درس در مدارس دوره اول متوسطه آغاز شده است افزود: جهت گیری کلی این حوزه در سازماندهی محتوا و آموزش "تربیت هنری" با تاکید بر دست یابی به بصیرت فرهنگی است.
لامعی اضافه کرد: درک زیبایی های طبیعت ، محیط زندگی وآثار فرهنگی وهنری، تقویت حواس، تخیل ، تفکر، توان درک معانی آشکار و پنهان و غنا بخشیدن به ادراک حسی و عاطفی،دستیابی به سواد فرهنگی و هویت بخشی ، ایجاد شوق ونشاط، درک وبیان احساسات و معانی و ابراز وجود به زبان هنر از جمله اهداف تدریس درس فرهنگ و هنر در مدارس است.
دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، تقویت قدرت تخیل، خلاقیت، قدرشناسی از زیبایی ها و میراث فرهنگی و در نهایت دستیابی به بصیرت فرهنگی را از دیگر ضرورت ها و کارکرد حوزه این درس برشمرد و ابراز داشت: گردهمایی سرگروه های آموزشی درس فرهنگ و هنر سه روز ادامه خواهد داشت.
فعالیت 14 پایگاه کیفیت بخشی به فرایند آموزش
کارشناس مسئول دفتر آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش نیز در این مراسم اظهار کرد: 14 پایگاه کیفیت بخشی به فرایند یادگیری و یاد دهی در سطح کشور و در تمامی دروس فعالیت می کنند که پایگاه کشوری درس فرهنگ و هنر در خراسان جنوبی مستقر است.
اشرف السادات فاطمی، با بیان این که پایگاه ها نقش هدایت، رهبری و پشتیبانی علمی و موضوعی از دروس را برعهده دارند، تصریح کرد: تعداد 32 نفر از سرگروه های کشور در گردهمایی سالانه سرگروه های آموزشی درس فرهنگ و هنر به میزبانی بیرجند گرد هم آمده اند تا راهکار های نوین تدریس درس فرهنگ و هنر را تدوین نموده و بر اساس نیاز دبیران این درس تبیین نمایند.
وی از برگزاری جشنواره راهبردی، یاد دهی و یادگیری درس فرهنگ و هنر در تابستان سال آینده در تهران خبر داد و ابراز داشت: این جشنواره در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود که منتخب استان به مرحله کشوری راه می یابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن