تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820028546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دنیای مدرنیته خانواده ها را متزلزل کرده است/ آدم با توبه اش صورت الله شد/ دختری که امام الناس می شود


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: حجت الاسلام فروغی گفت: می بینید که چطور در دنیای مدرنیته، خانواده ها متزلزل می شوند، تا زمانی که آدم در این دنیا وجود دارد، شیطان هم وارد زندگی اش خواهد شد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از آناج ، حجت الاسلام علی فروغی درسلسله جلسات ویژه دهه فاطمیه با اشاره به اینکه فرستنده صلوات خدا و ملائک هستند، اظهار کرد: خداوند مومنان را به فرستادن صلوات دعوت می کند تا در برابر پروردگار تسلیم محض باشند.
وی ادامه داد: همچنین هرگاه وسوسه ی فکری و طهارت در انسان ایجاد شد با فرستادن صلوات این وسوسه های شیطانی را آنان می توانند از خود دفع نمایید.
این استاد اخلاق افزود: کسانی که مجالس اهل بیت (ع) را برپا کرده و یاد آنها را زنده نگه می دارند، مصداق آیه ی شریفه ی «من احیا امرنا» هستند.
وی بیان داشت: بر هر مومنی واجب است که با دست یابی به علم و معرفت، وظیفه ی غایی خود را در این عالم هستی استنباط نماید؛ عبد باید مقصد را بشناسد و تکلیف خود را در این جهان بداند، که اگر این چنین کرد رحمت خدا شامل حال او خواهد شد و پیدا کردن اسباب رحمت خدا، زندگی با علم و معرفت می خواهد.
فروغی متذکر شد: خداوند کار ساز است، آنچه کارساز می باشد، فکر همه چیز را، تمامی موجودات عالم و ذره ذره عالم موجود را کرده است.
وی با اشاره به اینکه عالم نیاز محض است، خاطر ...
[ مشاهده متن کامل خبر دنیای مدرنیته خانواده ها را متزلزل کرده است/ آدم با توبه اش صورت الله شد/ دختری که امام الناس می شود در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
دنیای مدرنیته خانواده ها را متزلزل کرده است/ آدم با توبه اش صورت الله شد/ دختری که امام الناس می شود






سه شنبه ، ۱۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن