تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819688245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین گرامیداشت سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی مساجد کشور در زاهدان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان از برگزاری آیین گرامیداشت سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی مساجد کشور در زاهدان خبر داد.
حجت الاسلام هادی جعفری راد مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با بیان این مطب به خبرنگا ر خبر گزاری بسیج گفت: به مناسبت سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی مساجد کشور، مراسمی در زاهدان برگزار می شود.
وی افزود: ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور براساس مصوبه 302 شورای عالی انقلاب فرهنگی در 18 اسفند سال 1371 تاسیس شده است.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گفت: هم اینکه هزار و 100کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهری و روستایی استان فعالیت دارند.
جعفری راد گفت: کانون های فرهنگی و هنری پاتوقی برای حضور جوانان مومن و متعهد در مساجد است که در قالب اجرای برنامه های کانون استعدادها نوظهور خود را شکوفا و در مسیر آن حرکت می کنند.
وی افزود: امروزه همگان به جایگاه حساس کانون های فرهنگی و هنری پی برده اند و می دانند که کانون های فرهنگی و هنری پادزهر ناهنجاریهای اجتماعی است.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تصریح کرد: کانون های فرهنگی و هنری به مساجد روح و جان دوباره بخشیده است لذا باید در جهت ...
[ مشاهده متن کامل خبر آیین گرامیداشت سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی مساجد کشور در زاهدان برگزار می شود در خبرگزاری بسیج ]
آیین گرامیداشت سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی مساجد کشور در زاهدان برگزار می شود






دوشنبه ، ۱۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن