تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819844649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوش آبادی: کتاب "عطا مهاجرانی" مجوز دریافت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: نوش آبادی: کتاب "عطا مهاجرانی" مجوز دریافت کرد
سخن گوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: كتاب عطا مهاجرانی در گذشته مجوز دريافت کرده است و مربوط به الان نيست ضمن اینکه این کتاب مشكل محتوايی نداشته و دقيقا بررسی شده است. تغییر دبیران سرگروه‌های اداره کتاب ربطی به انتخابات ندارد


به گزارش میزان، نشست خبری حسین نوش آبادی سخن گوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن کنفرانس وزارت ارشاد با حضور اصحاب رسانه در حال برگزاری است.

سخن گوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای این مراسم گفت:  انتخابات هفتم اسفند پاسخ مردم به ندای رهبری و اعتماد به دولت بود.انتخابات پرشور نشان داد پيوندهای مردم و نظام ناگسستنی است. وی افزود : مردم در سالی كه به عنوان سال همدلی و همزبانی بود به اين شعار به صورت عينی پاسخ دادند.اين انتخابات دست آورد بزرگ نظام و مردم و رهبری است و پيروز بزرگ اين انتخابات مقام معظم رهبری است. وی در خصوص کتاب "عطا مهاجرانی" گفت: كتاب عطا مهاجرانی در گذشته مجوز دريافت کرده است و مربوط به الان نيست. نوش آبادی تصریح کرد: این کتاب مشكل محتوايی نداشته و دقيقا بررسی شده است. و باید بگویم اگر بخواهیم مقایسه كنیم در میان ده ها هزار كتاب شاید تعداد این گونه كتاب های ضد اخلاق به تعداد انگشتان دست نرسد.
 
وی افزود: تغییر دبیران سرگروه‌های اداره کتاب ربطی به انتخابات ندارد.معرفی دبیران جدید با تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام شده است.
نوش آبادی در ادامه گفت: تعداد كتاب هايی كه مشكل دار است به ویژه آن بخش هايی كه ضد اخلاقی و در خصوص طرح مسائل جنسی است، در بازبينی ها مورد توجه قرار می گيرد.
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: ممنوع التصویری رییس دولت اصلاحات به وزارت ارشاد مربوط نیست و باید توسط مسئولان مربوطه تصمیم گیری شود. وی در خصوص کیفیت سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر افزود: منكر نقاط ضعف در جشنواره فیلم فجر نیسیتم اما اعتقاد دارم امسال جشنواره فیلم فجر، هم به لحاظ محتوایی هم كیفی برتر بود و طبیعی است نقاط ضعف را سال آینده برطرف میكنیم.



دوشنبه, 17 اسفند 1394 ساعت 12:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن