تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804896503




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شباهت دزد سابقه دار به بازیگر سریال پایتخت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: شباهت دزد سابقه دار به بازیگر سریال پایتخت
شباهت كيف‌قاپ حرفه‌اي به يكي از بازيگران سريال پايتخت برایش دردسرساز شد و این متهم به دام پلیس افتاد.


 به گزارش خبرنگار ما، روز چهارشنبه ۱۳ آبان امسال زن جواني به كلانتري ۱۰۶ نامجو رفت و از مرد موتورسواري به اتهام كيف‌قاپي شكايت كرد.
شاكي گفت: لحظاتي قبل در خيابان پاليزي حوالي سيدخندان بودم كه موتورسيكلت هوندايي به من نزديك شد. سرنشين موتورسيكلت شباهت زيادي به يكي از بازيگران سريال پايتخت داشت، به همين دليل در حالي كه نگاهش مي‌كردم، فكرم مشغول بازي‌هاي آن هنرپيشه شد كه ناگهان مرد موتورسوار كيف دستي‌ام را كه گوشي تلفن همراه، كارت عابربانك و رمزش در آن بود، از دستم قاپيد و به سرعت گريخت. پس از اين به دنبال سارق موتورسوار رفتم و از رهگذران درخواست كمك كردم، اما فايده‌اي نداشت و مرد كيف‌قاپ خيلي سريع و حرفه‌اي در جهت مخالف حركت خودرو‌ها از محل فرار كرد.
با طرح اين شكايت تيمي از كارآگاهان پايگاه سوم پليس آگاهي تهران به دستور داديار شعبه سوم دادسراي ويژه سرقت براي شناسايي سارق موتورسوار وارد عمل شد.
مأموران پليس در نخستين گام از تحقيقات تخصصي خود با كمك شاكي، تصوير متهم را كه شباهت زيادي به يكي از هنرپيشه‌ها داشت، چهره‌نگاري كردند. پس از اين مأموران با بررسي آلبوم مجرمان سابقه‌دار دريافتند چهره بازسازي شده به چهره يكي از متهمان سابقه‌دار كه مرد 43 ساله‌اي به نام مصطفي است، شباهت زيادي دارد. وقتي مصطفي از سوي شاكي شناسايي شد، وي به عنوان مظنون حادثه كيف‌قاپي از سوي مأموران پليس تحت تعقيب قرار گرفت. در حالي كه مأموران هر روز با شكايت‌هاي مشابهي روبه‌رو مي‌شدند كه حكايت از آن داشت سارق موتورسوار به صورت تك نفري اقدام به كيف‌قاپي شهروندان مي‌كند، بررسي‌ها نشان داد متهم كه آخرين بار به اتهام كيف‌قاپي دستگير و روانه زندان شده بود، مدتي قبل از زندان آزاد شده و دوباره سرقت‌هايش را در حوالي مركز و شمال شهر شروع كرده است.
از سوي ديگر در تحقيقات مأموران و تراكنش مالي عابر بانك شاكي مشخص شد از عابر بانك سرقت شده مبالغي به حساب چند نفر از شهروندان واريز شده است. اين افراد پس از شناسايي همگي با ديدن عكس متهم، مصطفي را شناسايي و اعلام كردند در حال انجام عمليات بانكي بوده‌اند كه متهم به آنها مراجعه كرده و مدعي شده است به خاطر برداشت 200 هزار تومان از حسابش قادر به برداشت پول بيشتر نيست و به اين بهانه مبلغ 200 هزار تومان از كارتش به حساب آنها انتقال داده است و در عوض آنها هم اين مبلغ را از كارتشان برداشت كرده و به او تحويل داده‌اند.
پس از اين مأموران تحقيقات گسترده‌اي را براي دستگيري متهم انجام دادند تا اينكه وي را در مخفيگاهش در خيابان 17 شهريور دستگير كردند.
متهم پس از دستگيري به دهها فقره كيف‌قاپي اعتراف كرد. وي گفت من هميشه به صورت تك‌سرنشين اقدام به سرقت مي‌كردم. ابتدا طعمه‌هايم را در حوالي خيابان وليعصر، ميدان هفت‌تير، سهروردي، ونك و ميدان پاليزي شناسايي مي‌كردم و پس از تعقيب در مكان خلوتي ناگهان به آنها نزديك مي شدم و كيفشان را مي‌قاپيدم.
سرهنگ رحيم فرزام، رئيس پايگاه سوم پليس آگاهي به خبرنگار ما گفت: با توجه به اعتراف متهم به دهها فقره كيف قاپي و همچنين شناسايي متهم از سوي تعدادي از مالباختگان، تصوير بدون پوشش مصطفي براي شناسايي ساير جرائمش با دستور قاضي پرونده منتشر مي‌شود تا مالباختگان پس از شناسايي متهم براي شكايت به پايگاه سوم مراجعه كنند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن