تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820148029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از نیروهای فرهنگی در مدارس قرآن فعالیت تخصصی را خدشه دار می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه فعالیت های قرآنی: داور مسابقات قرآن گفت: در برخی از مدارس قرآن به جای مربیان متخصص از فرهنگیان استفاده می شود، این نیروها آشنایی کافی با قوائد تجوید را ندارند، در این صورت ادامه فعالیت تخصصی با مشکلات فراوانی مواجه و آسیب جدی به دانش آموز وارد خواهد شد.
اعظم تشیعی، حافظ و داور مسابقات قرآن در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) گفت: با تعطیلی دارالقرآن های آموزش وپرورش، بسیاری از دانش آموزان در مؤسسات پراکنده شدند و کار این نهاد نیمه کاره ماند، درحالی که اکثر قرآن آموزانی که در مسابقات حائز رتبه برتر می شدند از دارالقرآن ها بودند.
 وی افزود: آموزش وپرورش استان بدون اینکه مرکز دیگری را به جای دارالقرآن در نظر بگیرد این مراکز قرآنی را تعطیل کرد و با این اقدام باعث شد سطح آموزش در استان تنزل پیدا کند.
تشیعی ادامه داد: در مراکز قرآنی استان به خاطر پرداخت هزینه کمترمعمولاً از مربیان خوبی استفاده نمی شود و آشنایی حافظان و قاریان با قواعد صوت و لحن نیز کمتر شده است، البته کمیت گرایی و ارائه آمار نیز در این امر بی اثر نیست، متأسفانه گاهی تعداد زیادی از دانش آموزان از رشته های متفاوت قرآنی در یک جلسه آموزش داده می شوند.
وی با تأکید بر اینکه در برگزاری مسابقات دانش آموزی باید دقت بیشتری در انتخاب داوران به خرج داد افزود: کلاس صوت و لحن دائمی در اراک وجود ندارد، کلاس هفته ای یک روز در مؤسسات قرآنی نیز در این زمینه چندان اثربخشی ...
[ مشاهده متن کامل خبر استفاده از نیروهای فرهنگی در مدارس قرآن فعالیت تخصصی را خدشه دار می کند در خبرگزاری قرآنی ایران ]

شنبه ، ۱۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن