تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821204902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گاف گل درشت بیل کلینتون در یک سخنرانی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: گاف گل درشت بیل کلینتون در یک سخنرانی


یک گروه محافظه کار در آمریکا این ویدئو را به صورتی گسترده منتشر و ادعا کرده است بیل کلینتون جهت و مسیر همسر خود را گم کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا که در انتخابات ریاست جمهوری به سود همسرش سخنرانی می کرد، در موضوعی که مربوط به ایران بود، به اشتباه نام عراق را ذکر کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ بیل کلینتون در سخنرانی خود گفت «وی (هیلاری) این تحریم ها را متوجه عراق (ایران) کرد که لازم بود چین و روسیه نیز با آن همراهی کنند تا اجرای آن برای همه اجباری شود. حتی من هم فکر نمی کردم او (هیلاری) موفق به چنین کاری شود ولی او توانست این کار را انجام دهد.»
منظور کلینتون در این سخنرانی، تحریم هایی بودند که علیه ایران وضع شدند و این مساله ارتباطی با عراق نداشت و یک گروه محافظه کار در آمریکا نیز این ویدئو را به صورتی گسترده منتشر و ادعا کرده است بیل کلینتون جهت و مسیر همسر خود را گم کرده است.
وی همچنین در توقفی که در نیوهمشایر داشت، تا دقایق پایانی هیچ اسمی از همسر خود به عنوان شانس اول دمکرات ها به میان نیاورده بود.
بیل کلینتون همچنین حامیان برنی ساندرز، رقیب هیلاری کلینتون را به نگرش جنسی متهم و تاکید کرده است همسرش در حادثه بنغازی و حمله به کنسولگری آمریکا در این شهر در سال دو هزار ودوازده تقصیر نداشت.
این در حالی است که حتی افرادی مانند کریس متیوز از ام اس ان بی سی که طرفداری خود از هیلاری کلینتون را پنهان نکرده، بر این باور است که ستاد تبلیغاتی ساندرز به مراتب بهتر از هیلاری کلینتون عمل می کند.


جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن