تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820520099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامه یک دختر به وزیربهداشت+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: وزیر بهداشت نوشت: این هفته در یکی از نشست هایم، دختری بلوچ میهمان سرزده من شد که پس از بهبودی و تلاش تحسین برانگیز پرستارش در زاهدان، شادمان بود که پس از سال ها، به مدد اجرای طرح تحول سلامت، توانسته رایگان درمان شود.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فارس؛ سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت مطلبی با عنوان « میهمان سرزده» در صفحه شخصی اش نوشت: از زمان آخرین سفر به سیستان و بلوچستان که اخیرا انجام شد، با خود عهد کردم برای زدودن چهره محرومیت از این بخش پهناور از سرزمین مان، از هیچ کوششی دریغ نکنم.
سفرهای جداگانه معاونین درمان، بهداشت و پرستاری و اعزام گروهی از متخصصان زنان؛ جلسات و پیگیری های متعدد و نهایتا نشست جمع بندی و تصمیم گیری روز سه شنبه با استاندار و دست اندرکاران توسعه بهداشتی درمانی این استان، نویدبخش روزهای روشنی برای اهالی شریف این خطه خواهد بود.
روزهایی که امیدوارم با اجرایی شدن تصمیمات و رفع کمبودها، جزو برترین افتخارات این دولت در خدمت رسانی به هموطنان عزیز و نجیب استان سیستان و بلوچستان باشد.
این هفته در یکی از نشست هایم با نمایندگان جامعه پرستاری، دختری بلوچ میهمان سر زده من شد. مبتلا به تالاسمی بود. پس از بهبودی و تلاش تحسین برانگیز پرستارش در زاهدان، شادمان بود که پس از سالها، به مدد اجرای طرح تحول سلامت، توانسته رایگان درمان شود.
از روی محبت آمده بود بازدید ...
[ مشاهده متن کامل خبر نامه یک دختر به وزیربهداشت+عکس در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

جمعه ، ۱۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن