تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820272780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استیماچ: درک نمی کنم چرا بازیکنانم بد بازی کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ایگور استیماچ سرمربی سپاهان اصفهان پس از شکست تلخ شاگردانش با نتیجه 2 بر صفر در بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا در مقابل النصر امارات از عملکرد بازیکنانش ابراز تعجب کرد.
استیماچ پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت: سخت است که سطح بازیمان در اصفهان و اینجا را مقایسه کنم. ما خوب بازی نکردیم. باید این بازی را آنالیز کنیم زیرا اشتباهات زیادی داشتیم. اما سخت است واقعا درک نمی کنم چرا بازیکنان این طور بازی کردند.
وی افزود: ما از ابتدا با برنامه شروع نکردیم. اشتباهات زیادی را مرتکب شدیم. در مقابل فرصت هایی را نیز بدست آوردیم تا اشتباهات خود را جبران کنیم ولی متاسفانه به راحتی همه آنها را از دست دادیم.
سرمربی سابق تیم ملی کرواسی ادامه داد: زمانی که به نیمه دوم رسیدیم دروازه ما خطرات زیادی را متحمل شد زیرا فضاهای خالی زیادی برای النصر مهیا کردیم. پیش از این بازیکنانم را از فضای خالی برحذر داشته بودم. البته در این دیدار النصر روز خوبی داشت. ما در این دیدار مستحق چیزی نبودیم.
استیماچ در پایان گفت: النصر در این بازی از ما سریعتر، جنگنده تر بود و برای پیروزی رغبت ...
[ مشاهده متن کامل خبر استیماچ: درک نمی کنم چرا بازیکنانم بد بازی کردند در خبرگزاری دانشجو ]

چهارشنبه ، ۱۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن