تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819818894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجارت «تـه‌استکانی»+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تجارت «تـه‌استکانی»+تصاویر
براساس آمارهای منتشر شده امسال حدود ۴۰ نماینده از ۴۰ کشور در فضایی افزون‌بر ۳ هزار مترمربع گردهم آمدند که اغلب آنها اروپایی بوده و بخش اندکی از آسیا، امریکا و افریقا حضور داشتند.
گروه خواندنی‌های نامه‌نیوز - میلان ایتالیا از ‌۸ تا ۱۰ اسفند (امروز) میزبان رویدادی منحصربه‌فرد بوده که البته تا پیش از انتشار اخبار مربوط به آن از وجودش بی‌خبر بودیم!
 
نمایشگاه عینک میلان با عنوان تجاری «میدو» به احتمال زیاد تنها نمایشگاه در این زمینه است. براساس آنچه مشاهدات ما نشان داد، حداقل در آسیا هیچ نمایشگاه درست و حسابی در این صنعت وجود ندارد. در کشورهای اروپایی نیز اگرچه به‌دست آوردن یک آمار دقیق کار دشواری است اما با جست‌وجویی در فهرست مربوط به نمایشگاه‌های آلمان، سوئیس، انگلیس و سوئد نیز نتوانستیم رویدادی با موضوع و محوریت عینک پیدا کنیم.


تجارت «تـه‌استکانی»+تصاویر



البته در این میان برخی رویدادهای پزشکی بودند که بخش مربوط به عینک‌های طبی را به‌عنوان یکی از بخش‌های اصلی در خود داشتند اما عنوان مستقلی در این زمینه وجود نداشت. خاص بودن «نمایشگاه میدو ما» را بر آن داشت تا سفری مجازی به میلان داشته باشیم و از کم و کیف برگزاری تنها نمایشگاه تخصصی در زمینه انواع عینک گزارش تهیه کنیم.
 
*ایتالیا؛ کشور عینک‌های خاص

همان‌قدر که انحصار فرش باکیفیت در دست ایرانیان است و آلمانی‌ها صاحب صنعت لاستیک و پلاستیک به شمار می‌آیند، ایتالیایی‌ها را هم باید به عنوان پیشتازان حوزه عینک‌های طبی و آفتابی دانست. برای نخستین بار عینک‌های مطالعه در سال ۱۲۸۴میلادی در ایتالیا ساخته شدند.
مشکل کاهش دید در افراد مسن سال‌های طولانی به‌عنوان دغدغه‌ای در همه کشورهای جهان شناخته می‌شد و این ایتالیایی‌ها بودند که راه‌حل مناسب را پیدا کردند. این پیشینه کوتاه را مطرح کردیم تا بدانیم چرا ایتالیایی‌ها سعی دارند تنها برگزارکننده نمایشگاه عینک در جهان باشند.

«میدو» در واقع یک نمایشگاه بین‌المللی در زمینه اپتیک و چشم پزشکی است و به‌طور اختصاصی به تجهیزات وابسته به بینایی، بینایی‌سنجی، چشم‌پزشکی و عینک و پوشش‌های چشم شامل مدل‌های متنوع عینک‌های آفتابی و طبی، لنزها، لنزهای تماسی، تجهیزات و ترکیبات مرتبط تعلق دارد.

این نمایشگاه اهداف مهمی را برای ارائه بهترین‌ها دنبال می‌کند و تمامی جنبه‌ها و محصولات بخش اپتیک، ترکیبات و برترین ماشین‌آلات برجسته مربوط به آینده و مد روز را در رده‌های مختلف محصولات و پوشش‌های چشم، از شناخته‌شده‌ترین نشان(برند)های دنیا ارائه می‌کند. براساس گزارش‌های منتشر شده در وب‌سایت رسمی نمایشگاه، امسال جمعیتی افزون‌بر ۴۹ هزار نفر به عنوان بازدیدکنندگان تخصصی از نمایشگاه دیدن کردند که نسبت به سال گذشته حدود ۲هزار نفر بیشتر بود. این نمایشگاه تجاری مثل همیشه در سایت نمایشگاهی Rho برگزار شد که در نزدیکی شهر میلان ایتالیا واقع شده و حرفه‌ای‌های تجارت، نشان(برند)های برتر و شرکت‌های ارائه دهنده جدیدترین طراحی و مدهای روز را در یک مکان گرد خود جمع کرد.
 

تجارت «تـه‌استکانی»+تصاویر



*جایی برای متخصصان

 کارشناسان و متخصصان حوزه چشم پزشکی میدو را به‌عنوان کامل‌ترین و جامع‌ترین رویداد چشم پزشکی در جهان معرفی می‌کنند و معتقدند این نمایشگاه به‌دلیل دارا بودن همایش‌های تخصصی و کارگاه‌های متنوع سلامت، بیشتر از اینکه یک رویداد صنعتی باشد، محفلی علمی و آموزشی برای گروه‌های چشم‌پزشکی است.

مدیر این رویداد ۴۲ساله درباره موفقیت میدو و ارتباط علم و مد در دنیای عینک می‌گوید: صنعت عینک‌سازی در سال‌های اخیر پیشرفت قابل‌توجهی داشته. امروزه عینک، یک وسیله آراستگی و مد است ولی فراموش نکنیم در اصل هدف پزشکی و درمانی دارد؛ چه اصلاح بینایی و چه محافظت در مقابل آفتاب. به همین دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه و تحقیقات در این زمینه بسیار مهم است. میدو اکتشافات جدید جهانی را در زمینه اپتیک، بینایی‌سنجی و چشم‌پزشکی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

تمامی نامداران بزرگ این صنعت برای ارائه و به نمایش گذاشتن جهانی محصولات، مهم‌ترین اکتشافات و توانمندی‌های جدید خود در این نمایشگاه حضور داشتند که این امر تعیین‌کننده بازار آینده این صنعت خواهد بود. نمایشگاه عینک میلان یکی از پیشروترین‌ها در صنعت عینک و چشم‌پزشکی است، بنابراین بازدیدکنندگان وسیعی را از سراسر جهان به خود جلب می‌کند. براساس آمارهای منتشر شده امسال حدود ۴۰ نماینده از ۴۰ کشور در فضایی افزون‌بر ۳ هزار مترمربع گردهم آمدند که اغلب آنها اروپایی بوده و بخش اندکی از آسیا، امریکا و افریقا حضور داشتند. بازدیدکنندگان نمایشگاه میدو میلان اغلب تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، عوامل فعال در این صنعت، نمایندگان و خرده‌فروشان انحصاری هستند.
 

تجارت «تـه‌استکانی»+تصاویر



غرفه‌داران نمایشگاه عینک ایتالیا نیز اغلب از شرکت‌های مشهور و شاخص، تامین‌کنندگان خدمات حرفه‌ای و توزیع‌کنندگان در زمینه اپتیک، چشم‌پزشکی، بینایی‌سنجی و زمینه‌های مختلف عینک‌ها و پوشش‌های چشمی هستند. این نمایشگاه، ابزارها و وسایل متنوع و خدمات حرفه‌ای ازجمله فریم‌های پلاستیکی، فریم‌های فلزی، فریم‌های ساخته شده از ترکیبات دیگر، عینک‌های مطالعه و روخوانی‌کننده‌ها، فریم‌های کودکان، عینک‌های آفتابی پلاستیکی، عینک‌های آفتابی فلزی، عینک‌های آفتابی ساخته شده از ترکیبات دیگر، عینک‌های ایمنی اسپرت، عینک‌های ایمنی، انواع عینک‌ها و لوازم جانبی، میکروسکوپ‌ها، دوربین‌های دوچشمی و... را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

همچنین در بخش مربوط به صنایع وابسته شیشه‌ها و لنزهای بیومتری و بزرگ نمایی، لنزهای اپتیکال و چشم پزشکی، لنزهای تماسی، لنزهای آفتابی، لنزهای مخصوص فعالیت‌های ورزشی، لوازم جانبی و راه‌حل‌های مشکلات لنزها، لوازم چشم‌پزشکی و بینایی‌سنجی، تجهیزات، ابزارآلات و ماشین‌آلات کارگاه‌های اپتیکی، تجهیزات، ابزارآلات و ماشین‌آلات صنایع لنزها و فریم‌ها، لوازم و مبلمان و تجهیزات کارگاه‌ها و مغازه‌ها، نمایشگرها، عینک‌ها و بخش‌های مربوط آنها، درمان‌های خاص، مواد خام، سیستم‌های پردازش اطلاعات برای تجهیزات اپتیکی، خدمات عینک‌سازی و فروش عینک، انتشارات علمی، تکنیکی و تجاری، نمایش‌ها و ارائه‌های اپتیکی و... در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.

منبع:‌ روزنامه صمت





۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن