تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819828548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصویر نوار اطلاعیه اندروید N فاش شد


واضح آرشیو وب فارسی:زومیت: بروزرسانی بعدی که اندروید دریافت خواهد کرد، اندروید N است که گوگل قصد دارد نام کامل آن را تا چندماه دیگر در مراسم Google I/O اعلام کند. امروز به لطف اندروید پلیس، تصویری از نوار اطلاع رسانی این نسخه از اندروید فاش شده است.
گوگل  ظاهرا سایه ای که بخش اطلاع رسانی اندروید را نشان می دهد تغییر داده و همانطور که در تصویر اسکرین شات زیر تماشا می کنید، سایه های این بخش نسبت به اندروید مارشملو تغییر کرده است. در مارشملو فاصله ای بین هر اطلاعیه جدید وجود دارد، اما در اندروید نسخه N فاصله بین اطلاعیه ها کاملا حذف شده و نوار اطلاع رسانی دستگاه لب به لب است.
ظاهرا با یک نوار پایین کشیدن نوار اطلاعیه های دستگاه به برخی از مهمترین عملکرد های دستگاه مانند، وای فای، چراغ قوه، باتری و میزان آنتن دهی دستگاه نیز دسترسی سریع وجود دارد. گوگل هم اکنون نیز چنین میان بر هایی در نظر گرفته اما برای دسترسی به آن ها باید دوبار نوار اطلاعیه را به سمت پایین بکشید.

بر اساس گزارش اندروید پلیس، اسکرین شاتی که در حال مشاهده آن هستید تنها یک ماکت از چیزی است که در اندروید N وجود دارد و آن ها نتوانسته اند اسکرین شات اصلی را منتشر کنند. پس زیاد نباید به این اسکرین شات هم دل بست، چرا که ممکن است در طرح اصلی تغییرات بیشتری وجود داشته باشد یا اینکه تا زمان عرضه این بروزرسانی، تغییرات بیشتری به وجود آید.
[ مشاهده متن کامل خبر تصویر نوار اطلاعیه اندروید N فاش شد در زومیت ]
تصویر نوار اطلاعیه اندروید N فاش شد






سه شنبه ، ۱۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: زومیت]
[مشاهده در: www.zoomit.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن