تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814268259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت؛ بابت كدام موفقيت؟


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: حمايت؛ بابت كدام موفقيت؟
نویسنده : دنيا حيدري 
ياركشي‌ها انجام و تبليغات شروع شده، غير از اين هم نمي‌توان انتظار داشت. زمان زيادي تا انتخابات فدراسيون فوتبال براي تعيين رئيس جديد باقي نمانده است. همين مسئله موافقان و مخالفان را بر آن داشته تا تبليغات مثبت و منفي خود را آغاز كنند. تبليغاتي كه البته برخي از آنها جاي بسي تعجب دارد. خصوصاً كه اين مبلغان نفراتي از خود فوتبال و با مسائل و مشكلات آن كاملاً آشنا هستند. اما شايد چيزي بيش از منافع فوتبال براي آنها مهم است كه از گزينه‌اي امتحان پس داده حمايت مي‌كنند؛ آن هم حمايتي سفت و سخت.


برخي اعضاي هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال از مدت‌ها قبل تبليغات خود را به سود رئيس فعلي آغاز كرده‌اند. اگر چه كفاشيان همچنان با دست پس مي‌زند و با پا پيش مي‌كشد و مدعي است تصميمش را براي حضور در انتخابات به عنوان كانديدا نگرفته، اما ‌عده‌اي به شدت از او حمايت مي‌كنند و پشت رئيس را خالي نكرده‌اند. اين حمايت‌ها اما در حالي صورت مي‌گيرد كه بسياري از حاميان كفاشيان كه در انتخابات قبلي براي رياست او تلاش كرده بودند، ‌مدت‌هاست كه از اين مسئله پشيمان هستند. در واقع اين فكر را عملكرد ضعيف كفاشيان است كه به وجود آورده!
كفاشيان اين روزها در حالي از سوي برخي مسئولان فوتبال حمايت مي‌شود كه پرونده آقاي خوش خنده فدراسيون فوتبال چندان هم جالب توجه نيست كه بتواند توجيهي براي اين حمايت‌ها باشد. تنها موفقيت كفاشيان طي سال‌هايي كه رياست فدراسيون فوتبال را به عهده داشته، ‌تنها يك صعود به جام جهاني بوده است. آن هم در شرايطي كه فوتبال ايران جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي را از دست داده بود و بعد از چهار سال، ‌كسب سهميه حضور در جام جهاني برزيل در حالي كه آسيا چهار و نيم سهميه داشت، ‌كار چندان خارق‌العاده‌اي نبود كه بخواهد پرونده كاري كفاشيان را چنان پربار كند كه حمايت سفت و سخت برخي فوتبالي‌ها را امروز در پي داشته باشد.


در واقع پرونده كفاشيان در طول هشت سال حضورش در فدراسيون فوتبال اينقدر ضعيف هست كه حضور در جام جهاني 2014 برزيل خيلي به چشم نيايد. ناكامي در رده‌هاي پايه در مسابقات مختلف، ‌عدم موفقيت تيم‌هاي باشگاهي ايران در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا، ‌ناكامي در شكستن طلسم چهل و اندي ساله غيبت ايران در المپيك، عدم توسعه زيرساخت‌‌هاي فوتبال از جمله به روز كردن كمپ تيم‌‌هاي ملي و عدم رسيدگي به انتقادهاي سرمربي تيم ملي از جمله اين ضعف‌هاست. البته به اين پرونده بايد تعلل كفاشيان در مناقشه با عربستان و حرف و حديث‌هايي را كه در خصوص فساد در فوتبال پشت دبيركل سابق فدراسيون فوتبال است، هم بايد اضافه كرد؛ حرف و حديث هايي كه پاي او را بارها و بارها براي توضيح به مجلس هم كشانده است.


آنچه مسلم است، ‌كفاشيان به عنوان فردي كه هشت سال رياست فدراسيون فوتبال را در دست داشته هرگز نتوانسته آن‌طور كه بايد و انتظار مي‌رود موفق عمل كند. اما اينكه چطور است كه حالا برخي مسئولان و نفرات هيئت رئيسه اين چنين از او حمايت مي‌كنند، ‌جاي بسي تعجب و سؤال دارد. ‌برخي هنوز چتر حمايتي خود را روي سر او گرفته و حاضر به كوتاه آمدن هم نيستند. اينكه كفاشيان بابت كدام پرونده درخشان حمايت مي‌شود، سؤالي است كه آقايان بايد پاسخگو باشند؛ مديراني كه با توجه به حضور در بدنه فوتبال، ‌بهتر از هر كسي ديگري شاهد و ناظر ناكامي‌‌هاي فوتبال طي اين همه سال بوده‌اند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن