تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804374182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلایه شیخ الاسلام از اصولگرایانی که مسیر خود را از روحانیت جدا کردند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: گلایه شیخ الاسلام از اصولگرایانی که مسیر خود را از روحانیت جدا کردند
مشاور امور بین الملل رییس مجلس تاکید دارد اصولگرایی باید در مسیر درست خود حرکت کند و نباید به گروه گرایی روی آورد یا راه خود را از روحانیت جدا کند.
به گزارش نامه نیوز، حسین شیخ الاسلام در گفت‌وگو با خبرآنلاین با اشاره به اینکه انتخابات 7 اسفند مهر تاییدی بر اعتبار و حیثیت نظام جمهوری اسلامی بود، گفت: مردم ایران با حضور پرشوری که در انتخابات داشتند نشان دادند که همچنان به نظام و رهبری و آرمان های انقلاب پایبند و علاقمند هستند.

وی با اشاره به برگزاری آرام انتخابات تصریح کرد: خوشبختانه انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری در آرامش برگزار شد و اخلاق چه از سوی کاندیداها و چه از سوی مردم و حامیان آنها به خوبی رعایت شد. در واقع ما یک مسابقه اخلاقمداری را در این انتخابات از سوی جریان‌های سیاسی و مردم شاهد بودیم.

شیخ‌الاسلام که با لیست صدای ملت در این دوره از انتخابات مجلس حضور یافته بود، با اشاره به ورود چهره های مستقل به مجلس دهم، گفت: مردم در شهرستان ها برخلاف تهران به فهرست رای نمی دهند، در واقع آنها به افرادی رای می دهند که به شناخت کافی از آنها رسیده باشند. این نشان می دهد که مردم ایران به مرحله ای از بلوغ رسیده اند که با آگاهی و شناخت به پای صندوق رای می روند. در واقع مردم سالاری دینی در ایران خاص نظام ما است و با روش‌های غربی متفاوت است که در آن افراد به خاطر گرایش حزبی به مجلس می روند و بعد هم بیش از آنها به مردم پاسخگو باشند باید پاسخگوی حزب متبوعشان باشند.

وی درخصوص نتایجی که در تهران برای اصولگرایان رقم خورد، اظهار داشت: اصولگرایی واژه ای است که همراه با انقلاب و تاسیس نظام جمهوری اسلامی بوجود آمده است، ما این واژه را در هیچ کدام از ادبیات سیاسی غرب یا دنیا نمی بینید جون برخواسته از انقلاب ایران است. این اصولگرایی ویژگی‌ها و مسیری دارد که باید به درستی طی شود ولی گاها مشاهده می شود که در این مسیر سهم خواهی یا گروه گرایی صورت می‌گیرد که به اصول و ارزش های آن آسیب می‌رساند.

شیخ‌الاسلام تاکید کرد: اصولگرایی نباید خود را از روحانیت جدا کند ولی متاسفانه شاهد بودیم در یکی از شهرها لیست اصولگرایان با لیست جامعه مدرسین متفاوت بود، اینها آسیب ها و اشتباهاتی بود که در جریان این انتخابات از سوی برخی اصولگرایان شاهد بود. البته این به معنای پیروزی یا شکست یک جریان نیست ولی باید توجه کرد که جریان اصولگرایی از مسیر خود خارج نشود.

وی با اشاره به اینکه الان زمان رفاقت و همکاری است، گفت: باید مجلسی معتدل شکل بگیرد که در مسیر پاسخگویی به مطالبات مردم حرکت کند. جریانات سیاسی از اصولگرا تا اصلاح طلب به یارگیری روی نیاوردند، این همان اشتباهی است که متاسفانه باز هم شاهد هستیم من امروز روزنامه ها را مطالعه می کردم دیدم هر جریان سعی دارد بخشی از انتخابات را بردارد و خود را پیروز نشان دهد در صورتی که پیروز انتخابات مردم بودند که چنین مشارکتی در انتخابات از خود نشان دادند.






۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن