تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819967499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوثري: نقشه دشمنان نقش برآب شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: کوثري: نقشه دشمنان نقش برآب شد
نماينده مجلس حضور مردم در انتخابات را نبرد سياسي با دشمنان برشمرد و گفت: نقشه دشمنان کشور با درايت رهبري و بصيرت مردم نقش برآب شد و مجلسي روي کار مي‌آيد که مقابل دولت نمي‌ايستد ولي در برابر عملکرد منفي عکس‌العمل نشان مي‌دهد.
اسماعيل کوثري در گفت‌وگو با فارس، با بيان اينکه به لطف خدا و با فرمايشات مقام معظم رهبري و درايت عالي ايشان مردم غيور ايران حماسه ديگري را در انتخابات امسال خلق کردند، گفت: مقام معظم رهبري بسيار با درايت از همه مردم دعوت کردند که به صحنه بيايند و براي کشورمان و دلسوزان نظام پاي صندوق‌هاي رأي حاضر شوند و در نهايت حضور باشکوهي را در صحنه انتخابات به ثبت برسانند که مردم نيز فرمان رهبرشان را لبيک گفتند و اين مسئله نشان‌دهنده ارتباط قوي رهبري و مردم ايران است.
وي افزود: مردم با حضور گسترده در انتخابات هفتم اسفند نشان دادند که ارتباط رهبري و مردم همچنان در عمل هم برقرار است، البته حضور باشکوه مردم در صحنه انتخابات، معناي زيادي داشت که يکي از آنها اين بود که پس از 38 سال با تمام توطئه‌هاي استکبار جهاني و صهيونيسم بين‌الملل که مي‌خواستند ملت و مردم را از نظام جدا کنند نه‌تنها نتوانستند بلکه مشخص شد مردم انقلابي ايران هميشه در صحنه هستند.
کوثري با اشاره به حضور باشکوه مردم در صحنه انتخابات گفت: رأي‌اولي‌ها هم پا‌به‌پاي تمام مردم به صحنه آمدند و در حقيقت اين يک نبرد سياسي بود که سبب موفقيت ملت ايران شد.
نماينده مجلس شوراي اسلامي با اشاره به هجمه‌هاي رسانه‌هاي بيگانه و دشمنان کشورمان که پيش از انتخابات از سوي رسانه‌هاي بيگانه صورت گرفته بود، گفت: تا زماني که مسئولان سياسي استکبار جهاني يعني امريکا، اروپا و صهيونيست نخواهند واقعيت را قبول کنند دچار همين مشکل مي‌شوند و فکر مي‌کنند که مي‌توانند مردم ما را فريب دهند، در صورتي که مقام معظم رهبري بسيار هوشيار، مردم را در صراط مستقيم قرار مي‌دهند.
کوثري اظهار داشت: درايت مقام معظم رهبري در مقاطع مختلف سبب شکست صهيونيسم جهاني مي‌شود زيرا آنها نمي‌خواهند با واقعيت ارتباط قوي ملت ايران با ولايت‌فقيه روبه‌رو شوند و در نتيجه نقشه‌هايشان منجر به اين شکست‌هاي پي‌در‌پي مي‌شود، اين شکست‌ها از سوي ملتي صورت گرفت که کاملاً به صحنه آمد و پشت سر مقام معظم رهبري در مقاطع مختلف در عمل ايستاد و براي عزت و سربلندي خود در ميدان باقي ماند و سبب سرافکندگي‌ آنها شد.
وي در رابطه با اينکه انتخابات امسال نخستين انتخابات در طول دولت‌هاي کشورمان بوده است که مجلسي همسو با دولت تشکيل نشد، گفت: مردم ما دقيقاً مسائل را به راحتي تجزيه و تحليل مي‌کنند و براساس آن تصميم مي‌گيرند مردم هميشه با روراستي پيش آمدند و هميشه مي‌خواهند که مسئولان نيز با آنها روراست باشند، مردم خودشان تصميم مي‌گيرند که چه کسي را انتخاب کنند و آزاد هستند به همين دليل بايد مسئولان با مردم صادق باشند تا مردم نيز آنها را پذيرفته و به آنها رأي دهند.
نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت: البته مجلس آينده نيز نمي‌خواهد مقابل دولت بايستند بلکه موفقيت دولت را مي‌خواهد ولي به دليل اينکه حرکت‌هاي دولت زيگزاگي است، برخي تصور مي‌کنند مجلس نمي‌خواهد از دولت حمايت کند در صورتي که دولت يازدهم نيز دولت جمهوري اسلامي است ولي خودش نمي‌خواهد که با مجلس تعامل کند.





تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن