تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801293584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گشایش سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران فردا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: گشایش سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران فردا


سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران با حضور۱۲۱ شرکت خودروساز بین المللی از فردا ۹ اسفند در تهران آغاز می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس شورای راهبردی سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران گفت: سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران همچنین نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو کشور با حضور311 میهمان خارجی در قالب 121 شرکت خودرو ساز بین المللی در روزهای 9 تا 12 اسفند در تهران برگزار می شود.

محمدعلی گودرزی افزود: نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران از فردا 9 اسفند تا دوازدهم بمدت چهار روز با حضور بزرگان صنعت  خودرو  در طراز جهانی با مشارکت صاحبان صنعت برگزار می شود.

او با بیان اینکه این نمایشگاه در  28 هزار متر مربع از فضای نمایشگاهی شامل 18 هزار متر مربع فضای سرپوشیده و 10 هزار متر مربع فضای باز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود گفت: در این نمایشگاه 183 شرکت قطعه ساز، 12 شرکت خودرو ساز، 35 شرکت سازنده ماشین الات، 23 شرکت دانش بنیان، 11 شرکت در بخش تست و ازمون، 8 شرکت فعال در بخش انرژی، 6 شرکت لیزینگ و فروش، 7 شرکت خدمات پس از فروش و 24 شرکت فعال در حوزه سرمایه گذاری حضور دارند.

گودرزی افزود: در حاشیه نمایشگاه صنعت خودرو ایران علاوه بر اعطای جایزه طراحان  صنعت  خودرو و حضور برخی از طراحان بنام ایرانی، خودروهای کلاسیک به نمایش گذاشته خواهد شد و تست و ازمون جاده ای، کارتینگ و رالی تهران تا شمال با مشارکت و حمایت خودرو سازان برگزار می شود.
 
او از نمایشگاه صنعت خودرو  ایران بعنوان بزرگترین رویداد در سطح منطقه یاد کرد و گفت: همچنین حضور 1285 نفر از مدیران، صاحبان صنعت و کارشناسان ایرانی از صنایع خودرو سازی و قطعه سازی درقالب 359 شرکت داخلی قطعی شده است.

گودرزی با بیان اینکه سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران هم روزهای 10 و 11 اسفند در محل ساختمان اجلاس سران برگزار می شود افزود: طی دو روز برگزاری این همایش با عنوان رقابت پذیری و همکاری های بین المللی75 سخنرانی در قالب 13 پنل تخصصی و 4 جلسه عمومی با حضور صاحب نظرانی از المان، فرانسه، ایتالیا، انگلستان، سوئیس، سوئد، هلند، دانمارک، بلژیک، اتریش، جمهوری چک، ژاپن، کره جنوبی، عمان، کویت، امارات عربی متحده، هند، پاکستان، چین انجام خواهد شد.

دبیرکل سومین همایش بین المللی صنعت  خودرو ایران هم گفت: شرکت رنو فرانسه برای توسعه تولیدات خود در ایران نشست مشترکی با قطعه سازان داخلی در حاشیه نمایشگاه توانمندی های صنعت  خودرو ایران برگزار می کند.

ساسان قربانی افزود: انجمن قطعه سازان ایران هم قرارداد و تفاهمنامه های جداگانه ای بمنظور صادرات با چهار انجمن معتبر قطعه سازی دنیا از جمله انجمن قطعه سازی انگلستان، هندوستان و فرانسه امضا خواهد کرد.

او گفت: 16 شرکت  خودرو ساز شامل اسکانیا، رنو، پژو، فیات، ایسوزو، نیسان، تویوتا، مزدا و فولکس واگن و چند شرکت  خودرو ساز از چین در این همایش و نمایشگاه شرکت می کنند.

قربانی افزود: طی 3 تا 4 سال اینده شاهد تحولات اساسی درصنعت  خودرو خواهیم بود چرا که ادامه فعالیت صنعت خودرو با تولیدات فعلی امکان پذیر نخواهد بود.

قناتی رئیس شورای علمی همایش هم گفت: طی دو روز برگزاری همایش بین المللی صنعت خودرو ایران 15 پنل تخصصی با موضوعات تحقیق و توسعه و خدمات مهندسی، مدیریت زنجیره تامین رقابت پذیری، مدل های همکاری و سرمایه گذاری، ایمنی درصنعت خودرو، فرصت های همکاری در خصوص مواد جدید، خدمات پس از فروش، فناوری های پیشرفته، مواد جدید در صنعت خودرو، خودروهای تجاری و چالش های تولید و بازاریابی، محیط زیست و مسئولیت های اجتماعی خودروسازان، اقتصاد صنعت خودرو  در بازار ایران و منطقه و جهان، روشهای تامین مالی و قیمت گذاری از دید بنگاه، اموزش و تربیت نیروی انسانی مختلف برگزار خواهد شد.

 


شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن