تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819896788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری 2 مورد مشکوک به خرید و فروش رای /تکذیب خبر انفجار


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: دستگیری 2 مورد مشکوک به خرید و فروش رای /تکذیب خبر انفجار
دبیر ستاد انتخابات مازندران با اشاره به دستگیری دو نفر در ساری گفت: دو نفر که شائبه خرید و فروش رای درباره آنها وجود داشت در ساری دستگیر شدند اما هنوز تخلفات آنان در این زمینه محرز نشده و این افراد تحت نظر نیروی انتظامی هستند.
آفتاب :  مهرداد ابراهیمی امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات مازندران در استانداری اظهار کرد: صبح امروز به همراه استاندار مازندران از مسجد شکوهی و امامزاده عباس ساری بازدید کردیم.


وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم تا این لحظه در استان بسیار خوب بوده است؛ تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند زیرا ترافیک و سرمای زمستان در مناطق بالادست و کوهستانی حضور را با مشکل مواجه می کند.


ابراهیمی با بیان اینکه همه امکانات فنی برای برگزاری انتخابات مهیا است، بیان کرد: امیدواریم مردم با مشارکت بالایی هفتم اسفندماه را تاریخی کنند.
 
پاسخ ابراهیمی به شایعات
 
وی با اعلام اینکه خبر دستگیری اعضای شورای اسلامی شهر سرخرود تکذیب می شود، عنوان کرد: این افراد از اعضای نظارت و بازرسی ستاد انتخابات شهرستان ها هستند و نمی توانند اقدامی انجام دهند.


این مسئول با اشاره به شایعه انفجار در یکی از شهرهای بابل تصریح کرد: این خبر کذب محض است و چیزی به نام انفجار در این شهرستان نداشتیم.


دبیر ستاد انتخابات مازندران با اعلام اینکه خرید و فروش آرا در شهرهای مازندران صحت ندارد، افزود: تاکنون مستنداتی درباره تطمیع و خرید و فروش آرا در استان ارائه نشده است.


وی با اشاره به دستگیری دو نفر در ساری بیان کرد: دو نفر که شائبه خرید و فروش رای درباره آنها وجود داشت در ساری دستگیر شدند اما هنوز تخلفات آنان در این زمینه محرز نشده و این افراد تحت نظر نیروی انتظامی هستند.


دبیر ستاد انتخابات مازندران درباره عدم حضور نماینده برخی کاندیداها در شعب اخذ رای اظهار کرد: از دو هفته قبل به همه کاندیداها نامه نگاری شده تا نمایندگان خود را برای صندوق ها معرفی کنند و تاخیر در ارسال عکس و معرفی موجب شد در شهرستان بابلسر کاندیدایی نماینده نداشته باشد.


وی تصریح کرد: براساس اطلاعیه شماره 23 وزارت کشور حضور نمایندگان نامزدها با کارت صادره از هیات نظارت مجاز است و اینها می توانند تا زمان پایان شمارش و تنظیم صورتجلسه  در شعب حضور داشته باشند.


به گزارش ایسنا، ابراهیمی گفت: هیات های نظارت شهرستان ها باید با خودروهای دارای تصاویر کاندیداها برخورد کنند.










تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن