تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820606019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمون دشوار چین در «جی 20»


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: نشست وزیران و رئیسان بانک های مرکزی «جی 20» که از امروز (جمعه) به میزبانی چین آغاز می شود را باید به نوعی آزمایشی برای توانایی های این کشور و نقش آن در اقتصاد جهانی و برطرف کردن چالش ها دانست.
به گزارش مشرق،چین در حالی قرار است اولین رویداد مهم اقتصادی سال 2016 را برگزار کند که در داخل کشور با بحران اقتصادی از نرخ پول ملی گرفته تا وضعیت نامطلوب و سقوط ارزش سهام در بازارهای اوراق بهادار روبروست.
شرایطی که طی ماه ها و هفته های اخیر این کشور را با مشکلات عدیده ای مواجه کرد و اینک قصد دارد با میزبانی کردن از وزیران و روسای بانک های مرکزی «گروه 20»، نقش مهمی در شکل گیری اقتصاد نوین جهانی داشته باشد.
در اجلاس های «گروه 20» بعضا در باره مساله پول ملی و ارزهای کشورهای عضو از فرانسه و آلمان گرفته تا آمریکا و ژاپن صحبت شده است اما چین در تلاش است تا از قرار گرفتن موضوع نرخ «یوان» پول ملی این کشور در دستور کار این اجلاس جلوگیری کند.
چین امید زیادی دارد که اعضای این گروه بجای پرداختن به مسائل ارزی پکن بر موضوع سرمایه گذاری، تحقیقات تجاری و بازرگانی و راه های برون رفت جهان از مشکلات بانکی و مالی و اقتصادی متمرکز شوند.
کارشناسان اقتصادی چین از جمله «جو جیه» استاد دانشگاه «فودان» در شانگهای، همایش گروه بیست را برای فعالیت های تجاری چین و دنیا و رسیدن طرفین به اجماع نظر مفید می ...
[ مشاهده متن کامل خبر آزمون دشوار چین در «جی 20» در سایت خبری تحلیلی مشرق ]

جمعه ، ۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن