تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819703072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۶۰۰۰ نیروی پلیس امنیت و نظم انتخابات استان بوشهر بر عهده دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: برای برقراری نظم و امنیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر شش هزار نیروی پلیس مشارکت دارند.
سرهنگ علیرضا رزمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم دربوشهر با بیان اینکه امنیت در استان بوشهر حکم فرما است اظهار داشت: مهم ترین موضوع در حوزه برگزاری انتخابات امنیت است که بر اساس قانون برقراری امنیت، نظم و انظباط در این بخش بر عهده نیروی انتظامی است.
وی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی استان بوشهر تمهیدات لازم برای برقراری امنیت و نظم در استان بوشهر اندیشیده است تصریح کرد: خوشبختانه استان بوشهر از امنیت بالایی برخوردار است بگونه ای تاکنون جرم و تخلف انتخاباتی در این استان گزارش نشده و تخلفات کوچک انتخاباتی با تذکر و راهنمایی برطرف شده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با قدردانی از مجریان انتخاباتی در استان بوشهر خاطر نشان کرد: از نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها در استان بوشهرکه قانون را در تمام مراحل انتخابات رعایت می کنند قدردانی می کنم.
رزمی بااشاره به تمهیدات اندیشیده شده در برگزاری انتخابات 7اسفند در استان بوشهر افزود: برای برقراری نظم و امنیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر شش هزار نیروی پلیس مشارکت دارند.
وی با بیان اینکه تمکین به ...
[ مشاهده متن کامل خبر ۶۰۰۰ نیروی پلیس امنیت و نظم انتخابات استان بوشهر بر عهده دارند در خبرگزاری تسنیم ]

جمعه ، ۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن