تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819661298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوتین و ملک سلمان در باره آتش بس سوریه مذاکره کردند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: پوتین و ملک سلمان در باره آتش بس سوریه مذاکره کردند
 ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در گفت وگویی تلفنی با ملک سلمان پادشاه عربستان شرایط در باره برقراری آتش بس در سوریه گفت وگو کرد.


به گزارش ایرنا، دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: رئیس جمهوری روسیه و پادشاه عربستان به تفصیل در باره روند حل و فصل بحران سوریه و تلاش های بین المللی در این زمینه گفت و گو کردند.


پادشاه عربستان سعودی با استقبال از توافق آتش بس در سوریه، آمادگی ریاض را برای همکاری با مسکو در اجرای این توفق اعلام کرد.


دو طرف برای ادامه تماس ها در این زمینه موافقت کردند.


مسکو و ریاض در باره اوضاع سوریه اختلافات اساسی دارند و در حالی که روسیه گروه های تروریستی را بمباران می کند عربستان سعودی متهم است که از گروه های افراط گرا، تکفیری و تروریستی ضد سوری حمایت می کند. 


برپایه توافق روز دوشنبه روسای جمهوری روسیه و آمریکا از 27 ماه فوریه جاری (هشتم اسفند 94) در سوریه آتش بس برقرار می شود. 


گفت و گوی تلفنی پوتین و سلمان پادشاه عربستان سعودی دومین گفت و گوی تلفنی رئیس جمهوری روسیه است که امروز در باره سوریه انجام گرفت. 


ولادیمیر پوتین و بشار اسد رییسان جمهوری روسیه و سوریه در گفت و گوی تلفنی خود در باره برنامه های برقراری آتش بس در این کشور مذاکره و تبادل نظر کردند.


دو طرف در باره مسایل مختلف مربوط به بحران سوریه با توجه به توافق روسیه و آمریکا برای برقراری آتش بس گفت وگو و تبادل نظر کردند. 


بشار اسد بیانیه روسای جمهوری روسیه و آمریکا در مورد برقراری آتش بس را دربرگیرنده گامی مهم برای حل و فصل سیاسی مسایل سوریه خواند و بر آمادگی دمشق برای کمک به برقراری آتش بس در سوریه تاکید کرد.. 


روسیه اعلام کرده است که برای برقراری اتش بس میان معارضان سوری و دولت مرکزی سوریه تلاش می کند، اما آتش بس شامل گروه های تروریستی نمی شود و بمباران مراکز این گروه ها در نقاط مختلف سوریه پس از 27 فوریه زمان برقراری آتش بس نیز ادامه خواهد یافت. 


در همین وزارت دفاع روسیه از اغاز کار مرکز برقراری آتش بس در سوریه در پایگاه هوایی حمیمم روسیه در استان لاذقیه سوریه خبر داد. 


ژنرال «ایگور کوناشنکوف» به خبرنگاران گفت: مطابق توافق روسیه و آمریکا برای برقراری آتش بس در سوریه و به منظور اجرای ساز و کار کنترل نظام آتش بس، در پایگاه هوایی حمیمم روسیه در سوریه مرکز هماهنگی دایر و آغاز بکار کرد. 


روسیه در بیش از 5 ماه گذشته با حدود 70 هواپیما و بالگرد نظامی مراکز تروریست ها در سوریه را بمباران می کند و تا کنون خسارات بسیار سنگینی به گروه های تروریستی در این کشور وارد کرده و این اقدامات خشم آمریکا و برخی متحدان غربی و منطقه ای آن را برانگیخته است.


تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - 24 February 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن