تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه يكى از شما به خانه خود وارد مى‏شود، سلام كند، چرا كه سلام بركت مى‏آورد و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820364864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس اتاق سمنان در جشنواره کارآفرینی : اشتغال پایدار در گرو فعالیت صنایع کوچک


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


رئیس اتاق سمنان در جشنواره کارآفرینی : اشتغال پایدار در گرو فعالیت صنایع کوچک استان‌ها > سمنان - اولین جشنواره تقدیر از کارآفرینان استان سمنان در محل دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با حضور مقامات و کارآفرینان برتر برگزار گردید

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین علی اصغر جمعه ای رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان کارآفرینان را نمادی آگاهی تلاش و کوشش بر شمرد و بیان کرد : کارآفرینان امورات جاری خود را بدرستی برنامه ریزی نموده و از حداقل ها بهترین ها را تولید می کنند .
رئیس اتاق سمنان کارآفرین را خلاق ، برنامه ریز و تصمیم ساز معرفی و اضافه کرد : کارآفرین با شناخت کامل از محیط خود ، محصول نهایی را تولید و مولفه های همانند رضایت مندی مشتری ، حضور در بازار رقبا وایجاد ارزش افزوده را سر لوحه کار خود قرار می دهد .
علی اصغر جمعه ای انحصار و رانت را آفت خلاقیت و کارآفرینی برشمرد و تصریح کرد : انحصار و رانت های دولتی و شبه دولتی دامنه فعالیت و رقابت کارآفرینان را محدود می نماید .
رئیس اتاق سمنان اشتغال پایدار را در گرو فعالیت صنایع کوچک برشمرد و متذکر شد : پویایی صنایع کوچک و روند رو به رشد تولید ، نو آوری و خلاقیت را به ارمغان می آورد ، بدین خاطر فعالان اقتصادی در جذب و اشتغال این افراد زبده همواره پیش قدم بوده اند .
رئیس اتاق سمنان حضور گسترده فعالان اقتصادی صنعتگران و کارافرینان را در انتخابات پیش رو خواستار شد و متذکر شد : کثرت قوانین بسیار زیاد ، موانع مختلفی را برای صاحبان صنایع و تولید به وجود آورده بدین خاطر باید شرایطی فراهم گردد که قانون گذار دغدغه سربازان اقتصادی را به خوبی درک و در تسهیل موانع اهتمام ورزد .
>چارچوب و شاکله اصلی کارآفرینی رعایت مبانی و اصول اقتصادی مقاومتی می باشد
عبدالله اکبری راد عضو هیات رئیسه اتاق سمنان اشتغال پایدار را منوط به تفکر و ثبات ارزیابی و عنوان نمود : در ایران اسلامی جوانان ما دانش و فناوری و تخصص های لازم را دارند منتهی به دلیل ضعف سیستم مدیریتی نمی توانیم از این توانمندیها استفاده نمائیم
عضو هیات رئیسه اتاق سمنان ادامه داد : اولین ابزار کارآفرین آرامش است تا در محیط آرام به تفکر و ثبات اندیشه بپردازد و خلاقیت و اشتغال را پدید آورد .
این کارآفرین برتر یکنواختی مسائل و عدم انگیزه کار و تولید را برای کارآفرین بسیار مهلک عنوان و اضافه کرد : باید قوانینی در مجلس به تصویب برسد که منسجم و قابلیت اجرا داشته باشد .
عضو هیات رئیسه اتاق سمنان ادغان داشت : اگر قوانین و دستورالعمل ها خلق الساعه نباشند و ثبات داشته باشند خروجی آن اشتغال ثابت و پایدار خواهد بود .
اکبری راد مدیر عامل شرکت عقاب افشان غایت و هدف کارآفرینی را رسیدن به اهداف اقتصادی مقاومتی بر شمرد و اضافه کرد : چارچوب و شاکله اصلی کارآفرینی رعایت مبانی و اصول اقتصادی مقاومتی است و در حقیقت کارآفرین خالق اثر می باشد .
رئیس کمیسیون معدن اتاق سمنان : مهارت حلقه مفقوده تعامل صنعت و دانشگاه
حمید علوی تعامل استعداد و پشتکار را از صفات کارآفرینان برشمرد و گفت : کارآفرین محدویتی به نام زمان دارد او همواره ساعی ، پرتلاش و خستگی ناپذیر است و در تمام لحظات به دنبال خلاقیت و ظهور ایده است .
رئیس کمیسیون معدن اتاق سمنان سیاست دانشگاه را در سالیان اخیر یکی از عوامل بازدارنده خلاقیت برشمرد و بیان کرد : دانشگاههای ما در در سنوات اخیر تبدیل به بنگاههای اقتصادی شده اند که مشتریان ثابت آنها دانشجویان می باشند .
رئیس کمیسیون معدن ادامه داد : تعامل صنعت ، دانشگاه و ترویج فرهنگ کار آفرینی باید از درون دانشگاهها در جامعه و محیط های کسب کار گسترش یابد
این فعال اقتصادی حلقه مفقوده صنعت و دانشگاه را در کسب مهارت و تخصص عنوان نمود .
لازم بذکر است در خاتمه این جشنواره از کارآفرینان منتخب در بخش های صنعت ، معدن ، کشاورزی ، گردشگری تقدیر و امتنان صورت پذیرفت .

کلید واژه ها: استان سمنان -




چهارشنبه 5 اسفند 1394 - 04:59:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن