تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820260739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منازعه جدید در شماره ۱۰ داونینگ استریت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: بسیاری از تحلیلگران معتقدند که مانور کامرون بر عدم پیوستن کشورش به منطقه یورو و یاد کردن از آن به عنوان یک امتیاز، کاملا جنبه ای تبلیغاتی دارد و وی قصد دارد با این کار بخشی از آرای مخالف حضور انگلیس در اروپای واحد را به آرای موافق تبدیل کند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، در حالی که دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس و مقامات اتحادیه اروپا، هر دو در صدد خوب جلوه دادن توافق صورت گرفته با یکدیگر هستند، مخالفان داخلی دولت انگلیس معتقدند که دیوید کامرون فرصتی مغتنم را برای مذاکره با اروپا بر سر اصلاحات واقعی و بنیادین از دست داده است.
اظهارات اخیر جرمی کوربین رهبر حزب کارگر انمگلیس در همین راستا قابل تفسیر است. کوربین ضمن محکوم کردم توافق صورت گرفته میان لندن و بروکسل (اتحادیه اروپا) بر سر اصلاحات درخواستی انگلیس عنوان کرده است :«توافق مورد اشاره، حول مسائل فرعی و بی ربط صورت گرفته است. این موارد کاملا با آنچه ما می خواهیم بی ربط است. اولویت های کامرون در مذاکرات بروکسل مسائلی بوده است که صرفا مخالفان داخلی وی در حزب محافظه کار را راضی نگاه دارد. کامرون عملا هیچ اقدامی جهت حمایت از فرصت های شغلی یا متوقف کردن دستمزد پایین در انگلیس نکرده است. در حقیقت توافق صورت گرفته میان کامرون و اتحادیه اروپا به مثابه فرصتی از دست رفته است.
با این حال مشی کلی حزب کارگر، حمایت از ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا و عدم خروج این کشور ...
[ مشاهده متن کامل خبر منازعه جدید در شماره ۱۰ داونینگ استریت در خبرگزاری تسنیم ]
منازعه جدید در شماره ۱۰ داونینگ استریت






چهارشنبه ، ۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن