تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804473455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش اسکار براي مقابله با تحريم مراسم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
تلاش اسکار براي مقابله با تحريم مراسم
تلاش اسکار براي مقابله با تحريم مراسم آکادمي علوم و هنرهاي سينمايي اسكار به منظور مقابله با تحريم مراسم امسال از سوي برخي از چهره‌هاي سرشناس هاليوود، تصميم دارد تا يک بسته هديه به ارزش ۲۳۲ هزار دلار به نامزدهاي اين دوره از جوايز اعطا ‌کند.


به گزارش فرهنگ نیوز، چندي پيش بود كه اسكار 2016 با حركت عجيب آكادمي اسكار در بخش اعلام نامزدهاي بخش‌هاي مهم روبه‌‌رو شده بود، اما در ميان اسامي بخش بازيگري و كارگرداني نامي از هنرمندان رنگين‌‌‌پوست به چشم نمي‌‌‌خورد و اين امر موجب اعتراض برخي از هنرمندان رنگين‌‌‌پوست سرشناس هاليوود و رئيس آكادمي اسكار و تهديد آنها به تحريم مراسم اسكار شده بود. آكادمي اسكار معمولاً طي چندين سال اخير پيوسته نام رنگين‌‌‌پوستان را در فهرست نامزدهاي خود در بخش‌هاي متفاوت گنجانده است، اما اسكار 2016 شاهد اتفاقي است كه موجب ناراحتي بسياري از چهره‌هاي مطرح هاليوود شده و عملاً اين روزهاي سينماي امريكا را دچار تشنج و بحث كرده است.

در حالي‌‌که تنها چند روز ديگر تا برگزاري هشتاد و هشتمين مراسم اسکار باقي مانده و از مدت‌‌ها قبل با اعلام اسامي نامزدهاي اين دوره از جوايز، تعدادي از چهره‌هاي سرشناس هاليوود دست به تحريم مراسم امسال زده‌اند، آکادمي تمام تلاش خود را مي‌‌کند تا هر طور شده، با اين مشکل مقابله کند. در حالي ‌که اين اعتراض‌‌ها به نبود حتي يک بازيگر سياهپوست در چهار بخش بازيگران نقش اول و مکمل جوايز اسکار طي دو سال پياپي صورت گرفته است، آکادمي علوم و هنرهاي سينمايي اعلام کرده که امسال يک بسته هديه ۲۳۲ هزار دلاري به نامزدهاي اسکار اعطا خواهد شد.

بنا بر اين گزارش، اين بسته هديه اگرچه سال‌‌هاي قبل نيز به نامزدها تعلق مي‌‌گرفته ولي ارزش بسته امسال نسبت به سال گذشته بيش از ۴۰ درصد افزايش يافته است. در بسته امسال از پرواز فرست‌کلاس در توري ۱۰ روزه به تل ‌آويو و سفر ۱۵ روزه به ژاپن گرفته تا کمک هزينه ۶ هزار دلاري جراحي پلاستيک و درمان‌‌هاي مختلف با ليزر در بهترين مرکز ليزر و جراحي امريکا به چشم مي‌‌خورد. همچنين آکادمي علوم و هنرهاي سينمايي امسال تدابير امنيتي را افزايش داده است. به گونه‌‌اي که از ساعت ۱۰ بعدازظهر يکشنبه آينده تا شش صبح يکم مارس خيابان‌‌هاي منتهي به بلوار هاليوود به صورت بسته باقي خواهند ماند.

براساس اخبار رسانه‌ها و خبرگزاري ها، هشتاد و هشتمين مراسم اعطاي جوايز اسکار نيز ۲۸ فوريه برگزار خواهد شد. با اين تفاسير قرار ندادن نام رنگين‌پوستان در فهرست نامزدهاي جوايز اسكار يكي از نشانه‌هاي رفتار‌هاي نژادپرستانه اسكار امسال است و همچنين تلاش اسكار براي مقابله با اين كار و اعطا بسته هديه و خدمات ديگر نيز جاي بسي تعجب دارد.

منبع: روزنامه جوان


94/12/4 - 09:28 - 2016-2-23 09:28:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن