تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820557783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاصله زیادی تا رسیدن به نقطه مطلوب در حل معضل ترافیک داریم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در جمع اهالی حصارک با اشاره به معضل ترافیک در استان اظهار داشت: رشد وسائل نقلیه در گذشته به کندی صورت می گرفت وساختار زیربنایی حمل و نقل توان رویارویی با آن را داشت.
محمد جواد کولیوند افزود: اما اکنون رشد شهرهای بزرگ و افزایش تعداد وسایل نقلیه، مشکلات متعددی اعم ازآلودگی هوا، آلودگی صوتی و ترافیک را ایجاد نموده است.
وی با بیان این که امروزه ترافیک دغدغه همه مردم است؛ گفت: ایجاد تقاطع های غیر همسطح درمعابر اصلی بویژه در شاهراه ها و مسیرهای استراتژیک گره گشای معضل ترافیک در شهرهای بزرگ است.
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تقاطع ها می توانند زمان را در رسیدن به مقصد کوتاه نمایند اظهار داشت: استفاده از تقاطع های غیر همسطح موجب صرفه جویی در مصرف سوخت و زمان می شود.
به گفته این مسئول تقاطع هایی که تاکنون در شهر کرج احداث شده در حل بخشی ازمشکلات ترافیکی مناطق موثر بوده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی مانده است.
کولیوند با بیان اینکه احداث پل های غیر همسطح بسیار زمان بربوده وباعث بوجود آمدن ترافیک در منطقه می شود؛ گفت: مردم بایستی با سعه صدر ازعمران منطقه خود حمایت کنند. چرا که بحث گره گشایی از ترافیک شهرهای بزرگ نیاز به اراده جمعی و همت عمومی مردم و مسئولین دارد.
وی با اشاره به لزوم ...
[ مشاهده متن کامل خبر فاصله زیادی تا رسیدن به نقطه مطلوب در حل معضل ترافیک داریم در تابناک ]

دوشنبه ، ۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن