تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814192514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازنگری در ارائه خدمات باروری پس از ابلاغ سیاست های جمعیتی


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه سلامت: مدیرکل سلامت جمعیت، وزارت بهداشت بر بازنگری روش های ارائه خدمات باروری پس از ابلاغ سیاست های جمعیتی از سوی مقام معظم رهبری تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)محمد اسماعیل مطلق مدیرکل دفتر سلامت جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت با بیان اینکه پیش از ابلاغ سیاست های کلی جمعیت اگر کسی خواهان استفاده از روش های پیشگیری بود، این خدمت به او به صورت رایگان ارائه می شد اظهار کرد: پس از این سیاست ها این برنامه مورد بازنگری قرار گرفت و ارائه خدمت بر اساس وضعیت سلامت افراد تغییر کرد .

وی افزود: اگر هم اکنون کسی به ما مراجعه کند و تقاضای استفاده از روشی را داشته باشد و آن روش هیچ مشکلی نداشته باشد در اولین گام به او مشاوره فرزند آوری داده می شود .

وی ادامه داد: در واقع به او گفته می شود شما الان در شرایطی هستید که فرزند دار شدن برایتان هیچ مشکلی ایجاد نمی کند .

مدیرکل سلامت جمعیت، خانواده و مدارس بیان کرد: در مشاوره به او می گوییم شما الان در سن مناسب باروری هستید یا اگر بچه نداشته باشد یا فرزندش به سه سالگی رسیده باشد به او مشاوره داده می شود که برای باردار شدن مشکلی ندارد و نباید آن را به تاخیر بیندازد .

مطلق خاطرنشان کرد: خدمت ...
[ مشاهده متن کامل خبر بازنگری در ارائه خدمات باروری پس از ابلاغ سیاست های جمعیتی در خبرگزاری قرآنی ایران ]

یکشنبه ، ۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن