تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805132393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهبرمعظم انقلاب تداوم‌بخش هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
رهبرمعظم انقلاب تداوم‌بخش هستند
آیت‌الله‌گرکانی
رهبرمعظم انقلاب تداوم‌بخش هستند عضو مجلس خبرگان رهبری و کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان بابیان اینکه ولایت رمز عبور نظام مقدس جمهوری اسلامی از فتنه‌ها است گفت: مقام معظم رهبری تداوم‌بخش و حافظ خط امام(ره) هستند.


به گزارش فرهنگ نیوز، در آستانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری«ایت الله احمد محسنی گرکانی» در کنفرانس مطبوعاتی باحضور رسانه‌های سراسری و استانی به بیان دیدگاه های خود پرداخت.

مشروح سخنان «آیت الله محسنی‌گرکانی» نماینده سابق ولی فقیه در استان مرکزی٬ نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دوره چهارم و کاندیدای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در زیر می‌آید:

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری بابیان نکاتی از فرمایشات امام راحل(ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) به ملت ایران به ویژه دانشجویان توصیه می کرد زمانی که مسئولیتی را در یک دستگاه اجرایی قبول می کنید باید برای آن ساخته شده و معلومات لازم برای انجام آن مسئولیت را داشته وتهذیب نفس کرده و امانت دار باشید.

آیت الله احمد محسنی‌گرکانی با بیان سخنان امام راحل(ره) افزود: طبق سخنان امام خمینی(ره) هر قدمی که برای عمل ظاهری برمی دارید باید سبب ایجاد تقوا و استقامت در شما شود.

مقام معظم رهبری تداوم‌بخش و حافظ مکتب و خط امام(ره) هستند

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری با اشاره نقش مقام معظم رهبری در کشور گفت: مقام معظم رهبری ادامه دهنده خط امام خمینی(ره) است.

آیت الله احمد محسنی‌گرکانی افزود: مقام معظم رهبری از شاگردان برجسته امام خمینی(ره) هستند واهداف ایشان را دنبال می کنند، در برابر فتنه ها ایستاده‌اند و الگوی تمام عیاری برای ملت ایران است و معظم له برای اعتلا و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کشور قدم های بلندی برداشته است.

خبرگان رهبری از ارکان مهم و اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است

نامزد پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری با اشاره به نقش خبرگان رهبری در دفاع از ولایت و خط رهبری گفت: مجلس خبرگان در ایران اسلامی نقش مهمی را در انتخاب رهبر دارند.

آیت الله محسنی گرکانی عنوان کرد: هرگاه ایران با فقدان رهبر روبه رو شود خبرگان رهبری باید در انتخاب رهبر٬ مدبر باشد و نقش ایفا کند.
وی ادامه داد: مجلس خبرگان با رهبری معظم انقلاب اسلامی هماهنگی کامل دارند و در همه حال همراه و همدل با مقام عظمای ولایت است و درهرحال مدافع حریف پاک ولایت و رهبری معظم انقلاب اسلامی است.

آیت الله محسنی گرکانی تصریح کرد: انتخاب، مراقبت جسمی و اعمالی و رفتاری رهبری از وظایف خبرگان رهبری است که مجلس خبرگان در این مورد با دقت نظر فعالیت داشته است.

اعضای خبرگان پرورش‌یافتگان در مکتب امام صادق(ع) و برگزیدگان حوزه‌های علمیه هستند

نامزد پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری با بیان اهمیت کار مجلس خبرگان در کشور گفت: خبرگان رهبری باید از نظر مادی و معنوی برای جامعه مفید و مورد تایید مقام معظم رهبری و مردم باشند.

وی بیان کرد: خبرگان نباید هیچ گونه خدشه ای در رفتار خود ایجاد کنند چرا که آنها شاگردان مکتب امام صادق(ع) هستند.

آیت الله محسنی گرکانی عنوان کرد: خبرگان رهبری ارتباط تنگاتنگی با مردم و مقام معظم رهبری دارند و اگر کسی اعتراضی داشته باشد کاملا در اختیار مردم هستند و موظف به پاسخگویی به سوالات آنها و رساندن مشکلات ملت به ولی فقیه هستند.

مردم در 7اسفندحماسه دیگری خلق می‌کنند

نامزد پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و عضو چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نزدیک شدن موعد انتخابات گفت: ملت ایران در تاریخ 7 اسفندماه حماسه بزرگ در پیش روی خود دارند و با حضور پرشور خود اقتدار ملی را به نمایش می گذارند.

وی عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نقش موثر و تعیین کننده ای را در سرنوشت کشور دارد.

نامزد پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری افزود:ملت ایران باید خود را برای انتخابات محیا کنند چراکه امنیت کشور و تقویت رهبری به این دو مجلس بستگی دارد.

آیت الله محسنی گرکانی تصریح کرد: مردم باید با عشق و علاقه در انتخابات 7اسفندماه که یک فریضه الهی است شرکت کنند.

امنیت ایران اسلامی در دنیا کم‌نظیر است

امام جمعه سابق اراک و کاندیدای انتخابات پنجم مجلس خبرگان رهبری با اشاره به طمع فتنه گران در کشور گفت: فتنه گران به کشور ما طمع کرده اند و ممکن است ایرادهایی به حکومت اسلامی ایران بگیرند اما امری مسلم است که ممکن باشد در کشور ایران نیز ایراداتی وجود داشته باشد چرا که نمی توان تمام جمعیت ایران را وادار به عمل به قانون کرد.

وی افزود: با وجود ایرادات بسیار ناچیزی که در کشور است اما محور حکومت اسلامی ایران رعایت قانون است و افرادی که به نظام جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارند براساس قانون عمل می کنند.

آیت الله محسنی گرکانی عنوان کرد: انقلاب ما انقلاب ویژه ای است و برخلاف دنیای امروز امنیت را در کشور نهادینه کرده است.

وی با بیان انحرافات فراوان در کشورهای دیگر گفت: در دنیای امروز کشورهای ناامن بسیاری وجود دارد اما کشور ما همچون جزیره ای امن است و تمام جهان به این مسئله اذعان دارند.

 نامزد پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ادامه داد: انقلاب اسلامی برای کشور ما یک نعمت است و مردم باید قدر این نعمت را که از برکت وجود ولی فقیه در کشور است بدانند.

آیت الله محسنی‌گرکانی تصریح کرد: بزرگان کشور باید فرهنگ شناخت ولایت مطلقه فقیه را در کشور نهادینه کنند و این فرهنگ را به جوانان کشور تعلیم دهند.  

منبع: تسنیم


94/12/1 - 08:05 - 2016-2-20 08:05:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن